Coralkiller Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 Hade massor av små rörmaskar på levande stenarna förut och andra små lustiga ljur men med tiden har dom alla försvunnit! betyder det att mina stenar har dött? har även lite högt värde av nitrat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 Har du några fiskar, räkor etc som kanske har ätit upp de flesta små djuren, eller tror du att de små djuren försvunnit p.g.a. gift etc i vattnet? Är du säker på att alla de små djuren är borta, eller hittar du små djur som gömt sig om du vänder på stenarna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 Rörmaskar behöver som allt annat något att äta av.Har du matat med något som filtrerare behöver typ Seafan från fauna marin eller dylikt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 Den här krabaten kanske är boven?kulfisken är C. valentini Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 26 september 2008 Författare Dela Postat 26 september 2008 ok tack för alla svar! jag vet vad jag gjortde för fel nu! mvh Jerry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 ok tack för alla svar! jag vet vad jag gjortde för fel nu! mvh JerryOch vad var det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 27 september 2008 Författare Dela Postat 27 september 2008 felet jag gjorde är att det ända foder jag haft i är till fiskarna.pluss att min kulfisk är en riktig liten korp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban_fbg Postat 7 oktober 2008 Dela Postat 7 oktober 2008 Jag har tvärt om. Mina rörmaskar tar sakta men säkert över akvariet. Rensar lite hela tiden men plötsligt är dom överallt igen. Matar med fiskmat men dom stormtrivs. Ska köpa ngt som kan skörda lite Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 10 november 2008 Författare Dela Postat 10 november 2008 nu börjar dom att komma igen! efter jag nu infört vatten byten varje vecka på 10% så har det börjat poppa upp små rör lite här o var! skojjigt ! hoppas nu att det blir lite storlek på dom! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.