garfish Postat 27 september 2008 Postat 27 september 2008 Är det någon som har provat denna produkt?Innehåller: torkat sjögräs, nori som är torkat och "nedsmulat" som vanligt flingfoder. inga andra kemikalier finns i./Gustaf Citera
malm Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 var köpte du det? Norin på ica är ju rostad och bara torkat är bättre/ mer näringsrik har jag hört.. Citera
garfish Postat 28 september 2008 Författare Postat 28 september 2008 var köpte du det? Norin på ica är ju rostad och bara torkat är bättre/ mer näringsrik har jag hört..Hej köpte detta i Stadsträdgårdens Ekologiska Butik, säljer sådant för veganer bl.a. m.m. har lite allt kul i denna butik. Gjorde första försöket i dag, men gick inget vidare, för testa detta några fler ggr, innan det blir utdömt. /Gustaf Citera
epkbal Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Jag har köpt nori som inte är rostad i hälsokostaffär (Life). Är förmodligen samma som detta. Mina fiskar var skeptiska till det i början men nu kastar sig kirugerna och min naso på det. /Björn Citera
perronny Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Jag har köpt samma i Kristianstad på hälsokost och det var samma här att kirurgerna var försiktiga i början men nu försvinner det direkt. Det luktar alg-hav. Citera
garfish Postat 29 september 2008 Författare Postat 29 september 2008 Oki, jag skall ha is i magen, hur gör ni - blöter ni upp detta först i en mugg saltvatten? innan det åker ner i burken?/GUstaf Citera
epkbal Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 Jag river det i smala remsor sedan åker det i som det är. Ibland sätter jag en större bit i en alg klämma,/Björn Citera
bläckis Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 tjena skulle bara fråga här om rostad nori alger är okej att mata med såna man handlar på ica? och om det är bättre en julian sprungs? eller spelar det ingen roll är dom lika bra? MHV david Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.