PärS Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Coolt ! Jag har som max haft en Kalciumåtgång på 7ppm/dag.Hur mycket Magnesium äter det ?-Magnesiumet ligger på knappt 2ppm/dag. Citera
Mattias Malmö Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Jag kommer ju från Växjö - kanske kan man få kolla live nästa gång jag ska hälsa på släkten?Kanske inte blir förrän till sommaren, men ändå... Citera
PärS Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Jag kommer ju från Växjö - kanske kan man få kolla live nästa gång jag ska hälsa på släkten?Kanske inte blir förrän till sommaren, men ändå...Hej Mattias!Du är välkommen.Skicka mig ett pm någon vecka innan bara.MVHPär Citera
Syd Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Ett mycket vackert akvarie, det skulle vara kul att se i verklighet vid något tillfälle.Mvh/Bosse Citera
PärS Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Ett mycket vackert akvarie, det skulle vara kul att se i verklighet vid något tillfälle.Mvh/BosseTack!Du får gärna komma.Ditt kar ser otroligt fint ut. Skulle gärna ta en titt på ditt när man har vägarna förbi Ljungby.MVHPär Citera
Syd Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Vi får hitta på nåt, det är ju rätt årstid för hobbyverksamhet, det är två zeokar till under uppstart i Ljungby som ser spännande ut. Citera
PärS Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Kul!Det är säkert flera som är intresserade. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.