Gå till innehåll

Skummar pump


Jonas74

Rekommenderade inlägg

Tja alla nu skulle jag vilja ha lite hjälp ,jag vet jag fick hjälp förut med att hitta en side där man kunde köpa skummar pumpar till min ATI 250 men jag fick låna en skumamre då så har lakt det lite på hyllan .

Men nu är det på tiden att köpa, minna pumpar heter psk-2500 och jag har bara hitta en tysk-sida och min tyska är 0.

Jag vet att wrang hade lite info om det och att han har haft en sådan pump.

Dom som vet eller kan något om det skriv in en länk eller lite info så blir jag tacksam.

MVH Jonas74

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja alla nu skulle jag vilja ha lite hjälp ,jag vet jag fick hjälp förut med att hitta en side där man kunde köpa skummar pumpar till min ATI 250 men jag fick låna en skumamre då så har lakt det lite på hyllan .

Men nu är det på tiden att köpa, minna pumpar heter psk-2500 och jag har bara hitta en tysk-sida och min tyska är 0.

Jag vet att wrang hade lite info om det och att han har haft en sådan pump.

Dom som vet eller kan något om det skriv in en länk eller lite info så blir jag tacksam.

MVH Jonas74

Här köpte jag den extra jag hadde.

oktober.jpghttp://shops.venditio.com/meerwasser-onlineshop/katalog_php/1_1091192207671_1188413830673/1161971556343/ATI+Fadenradpumpe+PSK+2500.html

Forums tråd: Skummar pump PSK 2500

Någon som vet om dessa måste vara under vattnet?

Japp denna skall vara under vatten.

Läste ett annat inlägg där en testat att ha den ovan vatten men snör impellern gör visst att pumpen blir varmare eller att den får sämre kylning

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...