Flöne Postat 16 oktober 2008 Postat 16 oktober 2008 Jaha!Sitter och väntar på att mitt Clownhotell skall mogna ( 3v på lördag), som vanligt så kliar det i fingrarnaSå nu har jag två saltvattens kar och tre sötvatten........Karet består av ett Cocoon-G2 18l och en sump på ca 25lcocoonen ha jag borrat på baksidan och tillverkat en ytavrinning av en picknickplastmugg sumpen är hemma limmad och tanken är att där skall sitta en rio nanoskummare där iHar ca 5kg LS i kaet och sump men tanken är att fylla upp sumpen, så toalt kan jag og få i 5 kg tillreturen består av en 650l/h pump med en 0,5meterslyft höjd får väll ut ca300l/hBelysning är på G... Classes bygglampa med lysrör 4x9w , nu är det 6500k rör iskall slakta den i helgen och bygga en heltäckande rampbilder? självklarttill höger om står barnens yngelkarSumpenVad är detta?kommer mer......
Johan2x Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Häftigt akvarie.Det är inte glasros? Tycker den se bra lik ut./J
_Manne_ Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 det är en glasros.! , vad änvände du till att borra med ? har ett 31L coccon liggandes..mvh manne
Flöne Postat 19 oktober 2008 Författare Postat 19 oktober 2008 det är en glasros.! , vad änvände du till att borra med ? har ett 31L coccon liggandes..mvh manneJag borrade med en dremmel och diamantstift tog nog bara 15minhar ett 16mm pvcrör till retur men jag önskar att jag tog 20mm, sörplar rätt braMen jag har en tålig fru med öronploppar.......Glasros...pust, kokande vatten i en spruta eller?kommer snart mer bilder på bygget av huven, 4X9W det blir mer än 2W/l är det för mycket?
Johan2x Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Jag borrade med en dremmel och diamantstift tog nog bara 15minhar ett 16mm pvcrör till retur men jag önskar att jag tog 20mm, sörplar rätt braMen jag har en tålig fru med öronploppar.......Glasros...pust, kokande vatten i en spruta eller?kommer snart mer bilder på bygget av huven, 4X9W det blir mer än 2W/l är det för mycket?Ja det funkar, sök på Glasros här så får du många svar.Pepparmintsräka kanske blir för stor? Min har skördat alla mina rosor.Häftigt nano/Johan
Rekommenderade inlägg