Gå till innehåll

En saltträff i Örebro


garfish

Rekommenderade inlägg

Är tyvärr borta den helgen men bor ju nära så kan ju komma upp på fika nån annan dag.

Det var ju tråkigt, öppet hus gäller bara denna gång. ;)

Annars är det bara att komma över en annan gång...glöm då inte att ta med pengar... för inträde. ;)

/Gustaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För att få fart på intresset så kommer vi (C-Life Sweden) att erbjuda möjlighet att köpa några utvalda SPS-fraggar på träffen för specialpris! Lista kommer inom kort!

Kolla under vårt underforum!

Anmäl er nu gott folk! Det vore kul med mycket folk hemma hos Gustav! Och hans burk är verkligen något att se!

Magnus C-Life Sweden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas vi kan få fart på saltträffen! Har lagt in en liten fragglista för den som är intresserad (C-Life Sweden). Håller tummarna att något där kan locka fler anmälningar!

Kanske kan vi få fler som tar med fraggar? Det alltid kul att få med nya godsaker hem!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skulle vara kul att se burken ,tackar på förhand.

Du e välkommen! (alla e välkomna) PM för adress och mob nr, ifall ni e sugna på att komma förbi "gnällbältet" ;)

Jag är lite sugen att komma,Vore kul med lite inspiration av Zeovit kar funderar själv på det, men jag har inte bestämt mig än

Sten

När du bestämt dig är det bara att dyka förbi. Annars kommer fler tåg ;)

/Gustaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bumpar upp innan helgen...

:W: på en saltträff i Örebro söndagen den 23/11 från kl. 13.00

:kaffe:-ett glas med- bjuds med lite fikabröd.

Kan informera att en 10 x 80 watt T5 byggd armatur är tillfället på plats över burken, jämfört med tidigare 6 x 80 watt

Passa på och se innan bilderna läggs ut. ;)

Ånyo alla är välkomna

/Gustaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en trevlig träff och gött fika, Gustav! Kul att så många kom. Det är trevligt att få ett ansikte på folk som man bara "träffar" här på guiden i vanliga fall.

Det bådar gott inför framtiden när vi alla skapat lite nya kontakter, både för de lite mer erfarna och nybörjare. Tack för alla som delade med sig av sina erfarenheter - jag fick lära mig mycket nytt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en trevlig träff och gott kaffe. Lycka till med det otroligt fina akvariet framöver.

Tack själv ! ;)

Tack för ett trevligt besök, även om vi kom lite väl sent.

Snyggt kar! Det var nog just ett sånt besök som behövdes nu när akvarieintresset inte varit så högt senaste tiden. ´Åkte direkt hem å limmade lite lossade fraggar å skrapade rutan haha

Tack själv, fint folk kommer ju alltid sent ;)

Tack för en trevlig träff och gött fika, Gustav! Kul att så många kom. Det är trevligt att få ett ansikte på folk som man bara "träffar" här på guiden i vanliga fall.

Det bådar gott inför framtiden när vi alla skapat lite nya kontakter, både för de lite mer erfarna och nybörjare. Tack för alla som delade med sig av sina erfarenheter - jag fick lära mig mycket nytt.

Tack, för din delning av zeovit kunskaperna... ;)

Tack själv allesammans som kom, det var en hel del folk, mer än som var förväntad. men det e ju bara positivt, vi får ta en ny träff då jag fått ordning på allt. ;)

ånyo tack allesammans för en 3vlig dag.

/Gustaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...