Freddi Postat 15 september 2011 Författare Dela Postat 15 september 2011 Hmm, får se nu Tweeny, tror det blev 30st som det är nu.Jag har:2st heptus3st Flavences1st Pincett1st bicolor dvärg kejsare1st elddvägkejsare1st bisponosa dvärgkejsare4st clowner4st bangaiier4st dispar anthias8st viridis cromisar1st Mandarin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 15 september 2011 Författare Dela Postat 15 september 2011 grymma bilder!Tackar !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 oktober 2011 Författare Dela Postat 3 oktober 2011 Var hemma hos Andre' igår och skaffade mig en liten fragg (bild 2) samt kollade in hans kar och det var mycket fint.Har även tagit lite andra bilder, vet inte om det syns att det växt lite till men jag är väldigt nöjd med tillväxten i karet.Hoppas det fortsätter så !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Riktigt läckert som vanligt, skulle vi kunna få en helbild? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Sen jag var hos dig senast vilket var väldigt länge sen så ser man en klar skillnad iaf. Mycket mer klara färger nu. Rören gjorde stor nytta. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spindelmannen Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Riktigt fina koraller....!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Härligt Freddi!! Får träffas sen en dag. Ringer dig imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 oktober 2011 Författare Dela Postat 3 oktober 2011 Riktigt läckert som vanligt, skulle vi kunna få en helbild?Tackar.Lite svårt att få en bra helbild. Tycker inte bilderna gör sig riktigt rättvisa, live är de ännu mer färggranna tycker jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 oktober 2011 Författare Dela Postat 3 oktober 2011 Sen jag var hos dig senast vilket var väldigt länge sen så ser man en klar skillnad iaf. Mycket mer klara färger nu. Rören gjorde stor nytta. /AndréJapp rören gjorde jätte stor skillnad i både på tillväxten samt färgen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 oktober 2011 Författare Dela Postat 3 oktober 2011 Riktigt fina koraller....!!!Tackar!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 oktober 2011 Författare Dela Postat 3 oktober 2011 Härligt Freddi!! Får träffas sen en dag. Ringer dig imorgon.Tackar Anders, japp vi kan höras imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Bilderna är absolut inte rättvisa! Riktigt snyggt kar Freddi, härliga färger du fått till oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 27 november 2011 Författare Dela Postat 27 november 2011 Tackar Anders !!Fiskarna jag fick igår verkar trivas bra i hästkaret, tackar så mycket !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 27 november 2011 Författare Dela Postat 27 november 2011 Lite bilder på karet från idag.Karet tickar på som vanligt, jag har fortfarande cyano som inte vill ge med sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Klart bättre färger live! Har växt grymt sen sist jag var hos dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 16 januari 2012 Dela Postat 16 januari 2012 hur går det? det var ett tag sen du uppdaterade med bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 16 januari 2012 Författare Dela Postat 16 januari 2012 Det går väl bra Anders, lite mindre cyano men för mycket ändå.OK, här kommer lite bilder men de får bli som de blir, orkade inte göra rent rutan.Ser kanske inte så pjåkigt ut endå med tanke på att jag max lägger ner 5min på båda mina kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 16 januari 2012 Dela Postat 16 januari 2012 Riktigt snyggt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 16 januari 2012 Dela Postat 16 januari 2012 Snyggt men snyggare live!;)Du har en hel del godis som jag vill ha, du vet vilka det är oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 16 januari 2012 Författare Dela Postat 16 januari 2012 Riktigt snyggtTackar !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 16 januari 2012 Författare Dela Postat 16 januari 2012 Snyggt men snyggare live!;)Du har en hel del godis som jag vill ha, du vet vilka det är oxå. Tack Anders, jo jag vet vad du vill ha, kommer sen !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JohanP Postat 16 januari 2012 Dela Postat 16 januari 2012 Stiligt Freddi.Det är ju såååå snyggt när det är ihopväxt och hela karet åldras. Vackra koraller, grymma musslor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 februari 2012 Författare Dela Postat 2 februari 2012 Dagens !!Cyanon verkar ge med sig nu sakta men säkert.Den lila mattan man hade har mer övergått till den ljusbruna och ser nästan död ut.Det blir väl snart att byta vatten och suga ut översta lagret på grusen så blir det nog ännu bättre.Det enda jag har ändrat är att skölja den frysta maten under kranen de senaste veckorna och det verkar göra susen.Inga andra preparat tillförda förutom dagens vanliga dos med Vodkan.Har ju haft låga värden på Nitraten men Fosfaten har nog varit ganska hög men är nog på väg ner.Hoppas på att det ska bli ännu bättre framöver, Färgerna finns men cyanon har inte varit kul alls !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 5 februari 2012 Dela Postat 5 februari 2012 Snyggt Freddi! Jag hänger med Anders när han ska upp till dig. Vill se det live! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 5 februari 2012 Författare Dela Postat 5 februari 2012 Tackar Bengan!!Ja gör du så, och då kan du även tipsa lite om foto, inställningar mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.