malm Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Fikc låna en kamera som man kunde ta foto under vattnet. Här kommer några bilder från under ytan:D Mer bilder finns på "mitt första akvarium" https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=23916välkommna in och kika... Citera
Laggeman Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Man kanske skulle laddat någon av sina UV-kameror och testat lite. Man slipper ju allt vad dirstorsion och missfärgning heter. Citera
malm Postat 10 december 2008 Författare Postat 10 december 2008 Uv kameror? på denna kameran behövde man nåt "Uv hus" om man skulle under 10 meters djup... Citera
Laggeman Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Precis det jag menar. Tjejen har en Canon Ixus 400 med UV-hus och jag har en Sanyo Xacti med UV-hus. Husen ligger dock nerpackade i dykbaggen, så det blir till o gå in på vinden o rota lite. Får se om jag gör så innan jul, eller om man väntar tills man ändå ska ha in allt jultjafs igen. Kul med lite annorlunda bilder iaf! Citera
malm Postat 10 december 2008 Författare Postat 10 december 2008 ja det är lite roligarea tt fota innanför glaset... man kommer lite närmare... ska se om ajg akn ta någon med vidvinkel senare... Citera
amatören Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Som jag skrev innan så jävligt häftiga bilder... Citera
malm Postat 11 december 2008 Författare Postat 11 december 2008 tackar jonas... får se om jag får låna den fler ggr och ta coola foto... när där kommit lita nya koraller elr nåt... Citera
malm Postat 22 mars 2009 Författare Postat 22 mars 2009 Lånat kameran igen och tog några foton. testade även att filma under vatten. ska bara lyckas redigera bort ljudet och brus innan jag lägger upp dem.slänger upp 3 bilder iaf... Citera
NephruruS Postat 22 mars 2009 Postat 22 mars 2009 Schyssta bilder Malm!Jag har med en undervattenskamera en olympus fast råkade köra ner den i karet utan att stänga usb luckan så den e inne på lagning Citera
malm Postat 22 mars 2009 Författare Postat 22 mars 2009 tackar Henrik... detta är emd en olympus u1030 sw... tycker den funkar hur bra som helst. synd man inte kan zooma medans man filmar bara:( Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.