Freddie Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Tänkte dra igång ett saltvattenskar. Har haft flera kar tidigare men det va många år sedan nu och då körde jag en bio-variant (schobert tekninken tror jag att den hette). Får se vad det blir för variant den här gången...är tacksam för tips! Tänkte iaf köra ett 250 liters med sump. Skulle vilja ha tips på hur jag ska bygga akvariumet med sump, hål i botten med ett pvc rör ner i sumpen? Eller en pump som pumpar ner vattnet i sumpen? Vilket är bäst? Som sagt tar gärna emot tips! Någon som har begagnade tillbehör som ni vill sälja till ett 250 liters akvarium...belysning, cirkulationspumpar, skummare, mm. MvhFreddie Citera
wizz Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Jag har ett komplett 250 kar som just nu är igång men p.g.a uppgradering skall det bort så fort som möjligt https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=5750&cat=2Kan även tänka mig att sälja av det i delar men vore synd då det är allt med som man behöver för att starta och köra ( förutom då levande som inte följer med.. ) Citera
Freddie Postat 8 januari 2009 Författare Postat 8 januari 2009 Det hade absolut varit intressant om det inte hade varit så långt bort, bor i Stockholm.MvhFreddie Citera
wizz Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ok.. det är en bit men samtidigt så kan du ju besöka våra välfyllda butiker här nere... Citera
havre Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Titta på medlemskartan och börja skicka pm! Någon släpper säkert in dig.Mvh Thomas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.