Edward Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Btw har du bytt burk ännu ?Nope vecka 45 är tanken, nyss fullt upp burken med sötvatten dock
Mattias Postat 8 oktober 2011 Författare Postat 8 oktober 2011 Den nya hoppas jag Jag hjälper gärna till när det blir dags (läs knycker fraggar
Edward Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 haha ja precis det nya. Tyvärr har endel spser strykit med på att jag var klantig och inte bytte zeolithsten + var bortrest men det finns fortfarande mycket kvar och de kommer antagligen bli en heldel att fragga av också
Mattias Postat 8 oktober 2011 Författare Postat 8 oktober 2011 Trist när det dör saker, hur som haver så hjälper jag gärna till m dunkar och på alla sätt jag kan.
Edward Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Trist när det dör saker, hur som haver så hjälper jag gärna till m dunkar och på alla sätt jag kan.Alltid schysst när folk ställer upp, Dunkar finns nog så det räcker men bärhjälp och någon med lite tankar och idéer runt aquascape är ju aldrig fel
Mattias Postat 19 oktober 2011 Författare Postat 19 oktober 2011 (ändrat) Filmade lite inne i akvariet m Iphonen, vet inte varför det blev en smal film. Ändrat 19 oktober 2011 av Mattias
Mattias Postat 20 oktober 2011 Författare Postat 20 oktober 2011 Kvaliteten blev något sämre på Tuben än på luren, men lite coolt tycker jag nog att det blev.
Edward Postat 21 oktober 2011 Postat 21 oktober 2011 Ser trevligt ut Hur ser det ut för din del till veckan? kanske kunde kika förbi en sväng.
Mattias Postat 16 januari 2012 Författare Postat 16 januari 2012 (ändrat) Funderar på att sälja allt levande, ca +100 kg Majanofri ls. ett 50 tal koraller 2 musslor, 2 x BTA ,ett tiotal fiskar.Kom med ett juste bud och det kan bli ditt.Z.scopasZ.xanthurumZ.desjardiniA.leucosternonG.loretoA.ocelaris x3S.splendidusA.tomentosusE.opsifrontalisOkänd firre, gör samma som V.puellaris fast snyggare Säljer helst allt på ett och samma bräde, var flera och dela på grejjorna tex. Ändrat 16 januari 2012 av Mattias
Rekommenderade inlägg