Lable Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Tjena, jag undrar vilken pump man kan ha som retur pump som pumpar från sumpen till akvariet? tack på förhand Citera
Jaken Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Vilken som helst, så länge de inte är av stream-modell.Eheim gör pålitliga pumpar. Det brukar de flesta akvarister ha liggande i bra-ha-lådan. Citera
Jaken Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Det beror på hur snabbt vattnet kan rinna ner till sumpen igen...Personligen tycker jag inte det finns någon anledning att cirkulera mer vatten mellan karet och sumpen än antalet liter din skummare klarar att köra igenom på samma tid. Citera
hansson_1985 Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 hej..jag antar att du ska ha den till ditt 150 liters kar.. eller? en Aquabee - UP2000/1 funkar rätt bra. ja har en sån själv och är nöjd. Citera
saltishenke Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Newjet finns i massor olika storlekar helt ok pump kört med 3000 och nu en 1700 tyst och bra ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.