Marie_hbg Postat 24 februari 2009 Dela Postat 24 februari 2009 Fick även med en burk av det ovanämda, nu undrar jag vad det är och hur jag använder det. All text på tyska och kan inte ett ända ord =( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 februari 2009 Dela Postat 24 februari 2009 Det är ett microfoder för koraller och filtrerande inverbrater, blandas med UltraMinS till en pasta av "tandkrämskonsistens" och tillsätts i små mängder frampå kvällskvisten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marie_hbg Postat 24 februari 2009 Författare Dela Postat 24 februari 2009 Tackar igen får toppen svar =) Då sätter jag upp Ultra-Min S på inköpslistan =D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tobias.nero Postat 25 februari 2009 Dela Postat 25 februari 2009 Ville bara säga att det är en bra produkt, det har fungerat jättebra på min Dendronephthya som nästan försvan för mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.