_Manne_ Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Hittade denna rackaren när den var ute och vandrade på min fragghylla.akvariet har varit igång över ett år och man har inte sett denna snäcka innan.här är ett par bilder till på min invånare.mvh manne Citera
NephruruS Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Skulle det kunna vara en stomatella ? väldigt bra algbetare isåfall Citera
jör.. Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Japp.Japp Ä... är du säker att det inte är en Dajm? Citera
_Manne_ Postat 16 mars 2009 Författare Postat 16 mars 2009 låter som att det är en harmlös rackare då.. det är ju positivt.. tack för hjälpenmvh manne Citera
petrol Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Japp Ä... är du säker att det inte är en Dajm?Jo, egentligen ska man slicka på den motsols för att bekräfta om det är en Japp SP eller Dajm SP.Men den ser betydligt mjukare ut än vad dajmen brukar vara. Citera
_Manne_ Postat 17 mars 2009 Författare Postat 17 mars 2009 hallo, snackar vi dajm nu..! tja,, min kroppshydda avslöjar att tex dajmtårta är gott till kaffet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.