Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Fy fan vad tråkigt riktigt lider med dig,aldrig varit med om kar som springer läck men ytterfilter som springer läck lika jäkligt det då karets volym ligger på golvet..du har ingen aning om varför det hände stod karet helt rakt??då man har precis skaffat sig ett rsm så blir man lite skärrad

Postat
Fy fan vad tråkigt riktigt lider med dig,aldrig varit med om kar som springer läck men ytterfilter som springer läck lika jäkligt det då karets volym ligger på golvet..du har ingen aning om varför det hände stod karet helt rakt??då man har precis skaffat sig ett rsm så blir man lite skärrad

Ja, det stod helt i våg. Det var en stor spricka från topp till botten. det måste ha varit rejäla spänningar i akvariet. Jag har inte hört om någon annan RSM ägare som detta har hänt för, däremot har jag hört att det läckt bak i sumpen där elcentralen sitter. Så du kan nog sova lugnt... Tyvärr händer det med en del akvarium oavsett fabrikat, så se över dina försäkringar.

Postat
Ja, det stod helt i våg. Det var en stor spricka från topp till botten. det måste ha varit rejäla spänningar i akvariet. Jag har inte hört om någon annan RSM ägare som detta har hänt för, däremot har jag hört att det läckt bak i sumpen där elcentralen sitter. Så du kan nog sova lugnt... Tyvärr händer det med en del akvarium oavsett fabrikat, så se över dina försäkringar.
Ok jag har villafösäkring som täcker allt det kollade jag efter Jordbävningen
Postat
Har du hört något från försäkringsbolaget i frågan?

Pratade precis med dem. Inga problem, jag ska ringa en byggfirma som kommer och fixar allt. Bara självrisken jag får betala. Väldigt smidigt och lätt. Hon jag pratade med på försäkringsbolaget var bara hemskt ledsen över att hon nog inte kunde betala själva akvariet också, det tyckte hon var en reklamationssak. Vem har hört om så snälla försäkringsbolag? Detta gick alltså på villaförsäkringen, och behövde inga tillägg.

Någon som är nyfiken på vilket försäkringsbolag?

Får jag berätta vilket, moderatorer?

• Skapa Ny...