Postat 6 april 200916 år Satt och klickade lite med kameran framför karet idag. Här är ett utsnitt från en av bilderna. Gissa fisken och du är välkommen hem på middag hos oss i Helsingborg.
Postat 6 april 200916 år Tycker det ser lite ut som ryggfenan på en Neosynchiropus ocellatus när den är utspänd.
Postat 6 april 200916 år Författare Tycker det ser lite ut som ryggfenan på en Neosynchiropus ocellatus när den är utspänd.Det är bara att gratulera, en middag går att inkassera nästa gång du är i Helsingborgs trakten =)
Postat 8 april 200916 år Författare Tror jag har ljugit lite.... Tror det latinska namnet är Synchiropus stellatus och inte Neosynchiropus ocellatus.Så vi får väl göra gissningen oavgjord och den som är i hbg och vill hälsa på är hjärtligt välkommen. =)
Postat 8 april 200916 år Det stämmer nog, den ser mycket mer ut som de stellatus jag sett i handeln än som den ocellatus som går i mitt kar. Nåja, jag har ändå ingen helsingborgsresa planerad
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.