jimmy Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Är det nån som provat det i karet verkar ju funka ganska bra för denna killen länk Citera
wrang Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Kommer ej ihåg vem det var eller namn men tror att det var någon tjej här på forumet som gjort en BG utav fogskum. Citera
Schull Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 På sötvattens sidan vet jag att det fins dom som har gjort bg i sådant./Lasse Citera
wrang Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Ursäkta man är väll lite webbsides inbiten så visst är BG= Bakgrund Kolla in på www.reefcentral.com eller denna länk så är det massor av trevlig läsning just om Foam http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&thre adid=447292 Ser ut att funka om man kollar på detta akvarium Citera
wrang Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Läste lite mer och denna kommentar gillar jag:and this is how u hide the form using coral chips and dead coral that i collected from beach grrr jag vill oxså ha ett korallrevshav utanför min dörr.... Citera
jimmy Postat 23 oktober 2004 Författare Postat 23 oktober 2004 Ja vist hadde det varit smidigt om man kunde plocka lite små sten å annat på stranden bara Citera
adddo Postat 24 oktober 2004 Postat 24 oktober 2004 Det är därför man ser fram ÄNNU mer mot den där härliga semsteresan varje år .Skulle ta lite udden ur detta om man hade ett korallrev utanför dörren på vissa sätt..eller? Näe kanske inte hehe Citera
Mazi Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 Jag hörde på Zoopet att det blev algproblem och höga nitrithalter av fogskummet. Det är ju ännu värre när det gäller saltvatten. Hur har de gjort som använder det ?MVH Mazi Citera
wrang Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 Jag hörde på Zoopet att det blev algproblem och höga nitrithalter av fogskummet. Det är ju ännu värre när det gäller saltvatten. Hur har de gjort som använder det ?MVH Mazi har du tråden från zoopet så man kan läsa detta oxså Citera
Mazi Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 http://www.zoopet.com/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3281 9Citatet jag syftar på:Detta känner jag inte till, men jag kommer ihåg att jag en gång gjorde en inredning med fogskum och det var enorma problem med alger i det akvariet, nitrathalten blev jättehög.MVH Mazi Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.