a.nilson Postat 14 juni 2011 Författare Postat 14 juni 2011 känns som att jag får lägga stimfisken på hyllan lite då villa ha delen verkar vara större för en sepia latimanus, iallafall tills jag hittar den stimfisk jag vill ha mer än allt annat.skickar upp nya bilder i dagarna. Citera
a.nilson Postat 23 juni 2011 Författare Postat 23 juni 2011 Har bytt ca 90l ikväll, andra bytet med HP- saltet. Ska bli intressan o se resultatet på saltet om några byten till. Citera
a.nilson Postat 27 juni 2011 Författare Postat 27 juni 2011 har äntligen blivit av med cyanon!! ska försöka släng upp några bilder som visar tillväxten oxå. Citera
a.nilson Postat 7 juli 2011 Författare Postat 7 juli 2011 Byte ca 90l ikväll o gjorde rent skummaren, herre jävlar va det skummar nu!!!! Var tvungen till att strypa den annars fylldes koppen under en minut, nu tar det ca 15-20min. Hoppas den lugnar ner sig snart. Citera
a.nilson Postat 7 juli 2011 Författare Postat 7 juli 2011 Är det inte dags för en helbild av burken nu?Ska försöka fixa det i morgon. Tiden räcker dåligt till med både familj, hus, jobb o akvarier. Men nästa vecka är det semester så då ska det nog komma ännu mer bilder o div nytt till karet. Citera
a.nilson Postat 9 juli 2011 Författare Postat 9 juli 2011 Tiden blev för knapp så det får bli bilder på måndag. Sorry Citera
a.nilson Postat 11 juli 2011 Författare Postat 11 juli 2011 nästan helakorallväktare vaktar hysterixmillipora med blå toppfrån icke zeovit till zeovit (ca 1½mån mellan bilderna) Citera
Laggeman Postat 11 juli 2011 Postat 11 juli 2011 Trevligt! Finns det fraggar på den där A. Milleporan med de blå topparna? Citera
a.nilson Postat 11 juli 2011 Författare Postat 11 juli 2011 Trevligt! Finns det fraggar på den där A. Milleporan med de blå topparna?Inte ännu, måste först få växa till sig lite. Citera
a.nilson Postat 11 juli 2011 Författare Postat 11 juli 2011 Ser ju riktigt bra ut tackar. dock är det väldigt mycket plats över till mer koraller, men det kommer. Citera
Edward Postat 11 juli 2011 Postat 11 juli 2011 Man har väl alltid plats med ett par koraller till Citera
a.nilson Postat 11 juli 2011 Författare Postat 11 juli 2011 Man har väl alltid plats med ett par koraller till jo det är ju klart men här är plats till väldigt många fler, ska försöka minska den platsen lite på semestern. Citera
a.nilson Postat 17 juli 2011 Författare Postat 17 juli 2011 Provade igår med att dosera zeo-spur, o jälvar vad det hände saker!Ska fixa några bilder ikväll. Citera
Edward Postat 17 juli 2011 Postat 17 juli 2011 Har provat zeospur ett par gånger, Men har alltid upplevt att det stressat vissa koraller väldigt mycket även vid smådoseringar. Citera
a.nilson Postat 17 juli 2011 Författare Postat 17 juli 2011 Har provat zeospur ett par gånger, Men har alltid upplevt att det stressat vissa koraller väldigt mycket även vid smådoseringar.har aldrig haft några problem med några koraller pga zeospur. Citera
Laggeman Postat 17 juli 2011 Postat 17 juli 2011 Är zeospur det där som "bleker" korallerna? Jag tyckte Milleporan var snyggare förut faktiskt. Mer stuns i färgen. Citera
a.nilson Postat 17 juli 2011 Författare Postat 17 juli 2011 Är zeospur det där som "bleker" korallerna? Jag tyckte Milleporan var snyggare förut faktiskt. Mer stuns i färgen. det har ju lite olika effekt på olika koraller. vissa bilr snyggare andra lite si o så, men de brukar få ett riktigt ryck i tillväxten efter dosen. Citera
Edward Postat 17 juli 2011 Postat 17 juli 2011 Spur har en väldigt snygg effekt på vissa koraller, Och vissa koraller blir lite väl bleka i färgerna. Citera
a.nilson Postat 24 juli 2011 Författare Postat 24 juli 2011 Blev ett vattenbyte igår på båda karen. Det ser ut att växa hyfsat trots att kalkreaktorn inte är inkopplad ännu. På tisdag kommer det lite nya bilder på de senaste nya invånarna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.