Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

känns som att jag får lägga stimfisken på hyllan lite då villa ha delen verkar vara större för en sepia latimanus, iallafall tills jag hittar den stimfisk jag vill ha mer än allt annat.

skickar upp nya bilder i dagarna.

• 2 veckor senare...
  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

• 2 veckor senare...
Postat

Byte ca 90l ikväll o gjorde rent skummaren, herre jävlar va det skummar nu!!!! Var tvungen till att strypa den annars fylldes koppen under en minut, nu tar det ca 15-20min. Hoppas den lugnar ner sig snart.

Postat
Är det inte dags för en helbild av burken nu?
Ska försöka fixa det i morgon. Tiden räcker dåligt till med både familj, hus, jobb o akvarier. Men nästa vecka är det semester så då ska det nog komma ännu mer bilder o div nytt till karet.
Postat
Man har väl alltid plats med ett par koraller till :)

jo det är ju klart men här är plats till väldigt många fler, ska försöka minska den platsen lite på semestern.;)

Postat
Har provat zeospur ett par gånger, Men har alltid upplevt att det stressat vissa koraller väldigt mycket även vid smådoseringar.

har aldrig haft några problem med några koraller pga zeospur.

Postat
Är zeospur det där som "bleker" korallerna? Jag tyckte Milleporan var snyggare förut faktiskt. :) Mer stuns i färgen. :)

det har ju lite olika effekt på olika koraller. vissa bilr snyggare andra lite si o så, men de brukar få ett riktigt ryck i tillväxten efter dosen.

Postat

Blev ett vattenbyte igår på båda karen. Det ser ut att växa hyfsat trots att kalkreaktorn inte är inkopplad ännu. På tisdag kommer det lite nya bilder på de senaste nya invånarna. ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...