Gå till innehåll

Anders nya 718l zeovit Akvarium


a.nilson

Rekommenderade inlägg

Ja det har jag ett rent helvete med =) men det blir ett luftigare bygge i nästa kar .. Hur går det med din bläckfisk ?? köpt någon än ??

när detta kar är igång igen så skall det andra göras om lite lätt sen kommer bläckfisken. hade förhoppning om att den skulle komma i början/mitten av nästa månad men det får nog vänta nån vecka till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

när detta kar är igång igen så skall det andra göras om lite lätt sen kommer bläckfisken. hade förhoppning om att den skulle komma i början/mitten av nästa månad men det får nog vänta nån vecka till.

oki tar Micke hem den till dig ? funderar sj på att dra igång ett RSM och skaffa mig en liten bläckfisk .

Men det får bli efter bygget av det stora karet .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

oki tar Micke hem den till dig ? funderar sj på att dra igång ett RSM och skaffa mig en liten bläckfisk .

Men det får bli efter bygget av det stora karet .

Tror det blir så. Har inte hunnit bläckfisksäkra karet ännu, tror det är ganska snabbt gjort då jag har sakerna hemma bortsätt från 2st glasbitar.

Hur går det med bygget av det stora?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det blir så. Har inte hunnit bläckfisksäkra karet ännu, tror det är ganska snabbt gjort då jag har sakerna hemma bortsätt från 2st glasbitar.

Hur går det med bygget av det stora?

Tja det ligger väl några månader fram i tiden än , men var inne och pratade lite mer Micke och fick lite priser och så , så ett nytt kar ska det bli iallafall.

sen måste frugan också bara bestämma sig hur hon ska ha det i resten av rummet =) och det kan ta lite tid .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja det ligger väl några månader fram i tiden än , men var inne och pratade lite mer Micke och fick lite priser och så , så ett nytt kar ska det bli iallafall.

sen måste frugan också bara bestämma sig hur hon ska ha det i resten av rummet =) och det kan ta lite tid .

säg att nu får hon bestämma sig snabbt för karet kommer nästa vecka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

säg att nu får hon bestämma sig snabbt för karet kommer nästa vecka.

Ja då hade det nog blivit fart på henne / men då hade jag haft ännumer att göra . Jag ska ju fixa till det så som hon vill ha det =)

Nej det får ta sig lilla tid med akvariet , tycker nästan det är synd att riva ner det gamla när allting fungerar så bra i det .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då hade det nog blivit fart på henne / men då hade jag haft ännumer att göra . Jag ska ju fixa till det så som hon vill ha det =)

Nej det får ta sig lilla tid med akvariet , tycker nästan det är synd att riva ner det gamla när allting fungerar så bra i det .

Allt tar sin tid. Just därför har det tagit sån tid att få igång detta kar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

lite nya bilder, karet har fortfarande ingen kirurg som kan beta alger så det är ganska "grönt".

nya musslor (3st till hörger)

post-2744-14468921945707_thumb.jpg

vänster sida av karet. (höger är fortfarande grön) samt alla 10 musslor.

[ATTACH]56602[/ATTACH

post-2744-14468921945901_thumb.jpg

post-2744-1446892194581_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

lite nya bilder, karet har fortfarande ingen kirurg som kan beta alger så det är ganska "grönt".

nya musslor (3st till hörger)

[ATTACH]56601[/ATTACH]

vänster sida av karet. (höger är fortfarande grön) samt alla 10 musslor.

[ATTACH]56602[/ATTACH

[ATTACH]56603[/ATTACH]

FAN va coolt!! Det digga jag!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...