Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

från icke zeovit till zeovit (ca 1½mån mellan bilderna)[ATTACH=CONFIG]59503[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]59504[/ATTACH]

OJ...vilken skillnad....vi kommer också köra med ZEOvit ser det ut som just nu....o efter att ha sett dehär bilderna så kommer vi Verkligen att köra med ZEOvit.

Postat
OJ...vilken skillnad....vi kommer också köra med ZEOvit ser det ut som just nu....o efter att ha sett dehär bilderna så kommer vi Verkligen att köra med ZEOvit.
Det krävs lite disiplin med doseringarna bara.
  • 2 veckor senare...
Postat

bytte 2 rör imorse, det fick bli ATI:s 15000kelvin. det växer på ganska hyffsat när man jämför med lite äldre bilder. har även starka funderingar på att byta ut min t5-ramp mot AI-LED som jag har över bläckfisk-karet.

• 2 veckor senare...
Postat

senaste invånaren som fått flytta in är en Acanthurus olivaceus. riktigt snygg o fick direkt stryk av min sohal, så nu vet alla i karet vem som fortfarande är kung.

Postat

Vad använder du för att blanda kalium tillsatts?? Och var köper du det :)

Att använda KZ´s känns sissådär när man har hög förbrukning..

Mvh Danne

Postat

Blev ett vattenbyte på ca 100l. såg igår att osmosvattnet trängde genom skilljeväggen till sumpen ca 25-30cm upp från bottenglaset. Det var inte spec mycket men nu när facket ändå är tömt så är det lika bra att fixa det. ska ta mig i kragen ikväll o ta lite nya bilder. Dock har cyanon kommit tillbaka.

Postat
Snyggt som vanligt!

tackar. :)

är inte riktigt nöjd ännu, har för mycket "ledigt utrymme" kvar. svårt att verkligen hitta det där lilla extra. sen måste jag skaffa en bättre kamera. :smiley9:

Postat
tackar. :)

är inte riktigt nöjd ännu, har för mycket "ledigt utrymme" kvar. svårt att verkligen hitta det där lilla extra. sen måste jag skaffa en bättre kamera. :smiley9:

Tjaaa blir man någonsin riktigt nöjd? :skrattar:

Postat
Tjaaa blir man någonsin riktigt nöjd? :skrattar:

tror knappt det. man vill alltid ha mer o större kar. just nu känns det som att dessa 2 är gänsen för vad det rummet klarar utan att behöva fixa med ventilationen.

Postat

Japp men det är lite mer jobb än att ställa in en avfuktare. Å andra sidan så är det oxå en hållbar lösning om jag även sätter en fläkt som suger ut värmen o den fuktiga luften när jag väl vill/behöver det.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...