Postat 24 oktober 200420 år sett den serien, mäktigt bra!! väldigt mycket info..tyvärr så strular ju min comhem box såhade inte kunnat kolla även om jag varit i tid..vilket avsnitt va det?MVH Oskar
Postat 25 oktober 200420 år Författare De va det minst intresanta.. sälar o sånt i arktiska vatten...
Postat 26 oktober 200420 år själv tycker jag att hela serien är hur intressant som helst, precis alla avsnitt.. .MVH Oskar
Postat 26 oktober 200420 år Har man sen lite roliga prylar i sin dator, så kan man ju alltid föreviga den i sitt filmarkiv...*ser helt oskyldig ut*
Postat 1 november 200420 år Författare På söndag den 7 nov kl 19:00 är det korallrevs avsnittet i Den Blå Planeten.
Postat 1 november 200420 år Eller så kan man köpa den!!!?... heheEtt snyggt tillägg i dvd-hyllan dessutom.
Postat 5 mars 20187 år Ja så härligt! Första avsnittet var lovande, jag är verkligen ett fan av BBC:s naturserier som oftast är helt fantastiska! Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.