Ted-m Postat 27 september 2009 Dela Postat 27 september 2009 Jag betalade ca 2500 kr inkl frakt (och inkl moms). Då hade jag även skickat ned alla döda koraller och korallgrus till honom. Konservatorn har sedan i sin tur kontrakterat en snickare för tillsågning och lackning av träställningen.Man kan tycka att det är ett högt pris för något som bara är en prydnadssak, men jag ser det som ett lågt pris för ett stycke imponerande hantverksskicklighet.Nej det var betydligt mindre en vad jag trodde det skulle kosta.Så jag tycker det var värt vart enda öre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 27 september 2009 Författare Dela Postat 27 september 2009 Självklart kommer den att förevisas på träffen till helgen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 18 mars 2018 Författare Dela Postat 18 mars 2018 Ja, det är kanske lite ovanligt att väcka liv i en 8,5 år gammal tråd. Jag vill dock bara upplysa om att den konserverade muränan nu finns till salu i Köp & Sälj under Övrigt. 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.