Marie_hbg Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Det är den stora frågan.Hade tänka att ha teknik rengöring idag och undrar mest om jag ska försöka behålla / ta bort Chlorodesmis fastigiata som sitter på min ena pump? Citera
Marie_hbg Postat 12 maj 2009 Författare Postat 12 maj 2009 Japp det är tanken om jag ska behålla den. Men vill liksom inte ympa över något som sen visar sig vara en pestalg =) Jag var överlycklig för mina bubbelalger ända tills jag läste om dom här på forumet. Citera
Marie_hbg Postat 12 maj 2009 Författare Postat 12 maj 2009 Den har åkt över på en liten egen sten med ett gummiband, så ser vi vad som händer. Citera
-=Mr_B=- Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Jag är skum, jag hade behållt den på pumpen. "Uppmuntrat" den till att sprida sig, men hållt rent själva gallerdelen på pumpen. Hur nice som helst när pumpen ser ut som en naturlig del av akvariets inredning...B! Citera
Marie_hbg Postat 12 maj 2009 Författare Postat 12 maj 2009 Svårt att hålla galler delen fri, då den verkligen blir som en tjock matta. Hade velat få den till att fästa på bakgrunden ska sen om jag kan klura ut något bra sätt att få dit den Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.