Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

JApp, tyvärr så tänkte jag mig inte för när jag reggade mej här, ville ställa en snabb fråga o "addo" va upptaget så jag la bara till ett d. smiley5.gif.

Såhär i efterhand var det väl kanske inte så smart av mej... men men smiley17.gif

• Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

• 1 månad senare...
Postat

Några nya fiskar som jag inte kunde motstå! Det blev några Apogon leptacanthus!Det är en riktigt trevliga stimfiska med silverfärgad kropp och mycket intensivt blå ögon!

Nu när inte man får hjälp med fotandet så är man tillbaka i amatör träsket igen! Nu är jag glad att jag lyckats få till en bild som inte är suddig! Färgen får jag jobba på!

apagon19vd.jpg

Postat

Några nya fiskar som jag inte kunde motstå! Det blev några Apogon leptacanthus!Det är en riktigt trevliga stimfiska med silverfärgad kropp och mycket intensivt blå ögon!

hur många blev det? det är riktigt fina iaf! smiley4.gif

Postat

Det blev 3 st men fler blir det när mitt nya kar är färdigt! Jag är mycket svag för stimmfisk! Dessa går i tät formering och smyger mellan korallerna!

Postat

Den röd rosa är en A. millepora tror jag, och den är finare i verklighetensmiley2.gif.! Vet inte änn för den skall delas mellan några så vi får se hur det blir efter det!

• Skapa Ny...