Postat 27 oktober 200420 år Författare Inte vet jag om det blev rätt gjort, men admin får hojta till om det är fel./Mattias
Postat 28 oktober 200420 år Nån som följer mitt spår roligt.. lägger upp fler bilder idag Har du mer att bjuda på?
Postat 28 oktober 200420 år Författare Ugglan..... jag har väl några hundra bilder. Alla är dock inte som de ovan, en del är tagna i rent illustrations syfte.Bilderna är tagna m en Sony Cybershot 717.
Postat 28 oktober 200420 år MKt fina bilder även skönt att se att man inte behöver ha en svindyr kamera för att ta bra kort!
Postat 28 oktober 200420 år Författare elNico... det är inte svårt alls, att få bilden på draken tex. Den var så nyfikenav sig så den simmade fram till rutan bara man satte tummen på glaset. En enkel fisk att fota, korallerna står ju liksom still från början. Iochmed den digitala tekniken går det ju att bränna av ett gäng kort, bara att hålla på tills man är nöjd.Alla mina bilder är tagna m endast mh som belysning, proffsen använder blixtar, och redigerar även en del i ps.Det är bara att ha tålamod, jag laddar upp ett par till bilder.
Postat 28 oktober 200420 år Författare Skit bra fråga, har inte en susning. Är bara en glad amatör, och vid det tillfället visste jag knapt hur kameran funkade.
Postat 1 november 200420 år Författare Jag provar att smaska upp lite fler bilder, dessa är tagna med en uv kamera i mina akvarier./Mattias
Postat 2 november 200420 år snygga bilder, vad har UV kamerar för iso när du knäpper? tänkte på brusigheten i bilden på muränan, mkt snyggt nära. digital UV?????
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.