jizeta Postat 14 juni 2009 Postat 14 juni 2009 Har en Lobophyton som jag funderar på var jag ska placera i karet? Hur vill den sitta beträffande ljus och cirkulation? Citera
Gnarkill Postat 15 juni 2009 Postat 15 juni 2009 Hejsan. Jag har en lobophyton i mitt clown hotell som är lite större än en människo hand och den har jag just för tillfället placerat högst upp på en sten i karet, men tidigare så stod den på botten och den slår ut lika mycket vart jag än placerar den.Hur stor är din lobophyton? och vad kör du med för belysning?/Tom Citera
jizeta Postat 15 juni 2009 Författare Postat 15 juni 2009 Den är fortfarande ganska liten...5x4 cm kanske...Har ett RSM och kör med orginalbelysning... Citera
Trilobite Postat 15 juni 2009 Postat 15 juni 2009 DE kan väl stå var som helst, men växer rätt fort och kan skugga andra koraller. Citera
Gnarkill Postat 16 juni 2009 Postat 16 juni 2009 det är ju bara placera den mitt i karet ungefär, du ser ju vart den sträcker ut sig mest sen är det bara lämna den där=) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.