SaltDummie Postat 17 juni 2009 Dela Postat 17 juni 2009 Hej alla!Min Naso har plötsligt sluta att äta, den har inte ätit på ca tre dagar!Jag har haft den i två månader, och har under hela tiden ätit som en häst och vuxit kraftigt tills nyligen.Jag matar den och mina andra kirurger Ocean nutrition 1 och 2, 2ggr dagligen samt Julian Sprung's SeaVeggies varannan dag. Någon som har nått bra tips på att få igång den att äta igen?Tack på förhandM Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 17 juni 2009 Dela Postat 17 juni 2009 Vet ej direkt, men kanske ge vitaminer?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 18 juni 2009 Dela Postat 18 juni 2009 Har du testat fryst artemia? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 juni 2009 Författare Dela Postat 18 juni 2009 Har du testat fryst artemia?Nix!Ska testa detta!Och det har man ju så klart inte hemma!Får bli en tripp till zoogiganten på lördag.Tackar mjukost Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 20 juni 2009 Författare Dela Postat 20 juni 2009 Nu har min Naso helt plötsligt börjat äta igen..Mycket märklig fisk:snurrig:! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 20 juni 2009 Dela Postat 20 juni 2009 Efter du provat artemia? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 20 juni 2009 Författare Dela Postat 20 juni 2009 Efter du provat artemia?Nej jag har inte provat med artemia än? Nason käkar Ocean Nutrition som en galning nu igen. Men ska faktiskt köpa lite mer olika foder så det blir mer variation för mina kära fiskar. Skulle åkt iväg idag men eftersom det var en blöt midsommar så tar jag det imorgon.Tackar för tipset Petrol.//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.