PatriksS Postat 1 juli 2009 Författare Postat 1 juli 2009 En skummare som försökte och nästan kunde:http://www.youtube.com/watch?v=2iFUV3aLTkI&feature=related Citera
jens karlskrona Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Varför en BK när man kan ha en BM? .OT, Har ett par indiska vänner och man kan inte annat än att älska den engelska dialekten dom får till som han i videon!Troligtvis garvar dom åt svengelskan oxå =) Citera
PatriksS Postat 1 juli 2009 Författare Postat 1 juli 2009 Hihi, man vill bara krama om den som marknadsför skummaren! Citera
acuario Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Lät ju inte alls som en indier! En kines så det skrek om det ju! Citera
ramq Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Det är är kinesiska Bubble Magus.Faktiskt är det en del jänkare som kör med dom och dom verkar vara nöjda med dom? På eBay kostar detta allt ifrån en spottstyver till jämförbart pris mot t.ex ATI.Nytt för i år är att dom provar på samma Saccem PSK2500 som exempelvis ATI och Tunze kör med, och den pumpen är ju erkänt bäst i sitt segment.För er nano-fanatiker så vill jag tipsa om BMQQ: Citera
PatriksS Postat 2 juli 2009 Författare Postat 2 juli 2009 Eegghh,,,jag är allergisk mot skummare som sitter i visningstanken men kanske ett billigt sätt att ha färgstarkt akvarium? P.S. Håller med acurio - det låter som en taiwanesisk eller kinesisk speaker. Citera
ramq Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Allergisk eller inte, men det är ibland ett måste om man inte vill ha externa skummare, t.ex pga platsbrist. Andra områden är t.ex karantän eller liknande.Här är en länk till BMQQ med lite mer ingående bilder.Sedan finns ju en rätt fin mackapär som jag inte tvivlar på att den verkligen fungerar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.