Gå till innehåll

Har ni semester eller ...


Wassberg

Rekommenderade inlägg

... gör ni som jag. I dofterna av ättiksyra rengör ALL utrustning. Det blir en del när man monterar ner ett 800 liters kar, ha, ha, och då har jag kalkreaktorn och UV:t kvar ...

Tänkte bidra med en liten köksbild till Er som sitter bekvämt och kanske dricker något gott, samt njuter av ert akvarium. Jag tänkte att det är ju alltid skönt att se andra arbeta, eller hur?

Ha en skön sommar smiley1.gif

/Erik

post-3145-14468917572841_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär sådar såg det ut när jag fick hem mitt hörnkar men jag såg det inte som ett jobb utan jag ville/var tvungen att skruva ner allt och rengöra.Men vist lite delar blev över och man fick tänka lite eftersom jag la allt i en 10 liters hink med ättika men jag fick tillbaka allt till slut.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, då har man rengjort UV och kalkreaktor också, jag är riktigt nöjd. smiley1.gif

Ska bli skönt när man kommer hem och allt redan är rent och klart.

Lägger in en bild på dotterns terrarium med 2 kungspyton, nån som är intresserad? I reptilvärldens annonser skall man tydligen skriva "äter, skiter, ömsar som den ska". Man lär sig nåt nytt varje dag.

Såg en annons på reptinet för ett tag sedan om en större orm, där stod det typ: 165, äter allt, krånglar aldrig. Jag skrattade högt när jag lästa samma annons som en kontaktannons, ha, ha.

/Erik

post-3145-14468917574715_thumb.jpg

post-3145-14468917574994_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...