Gå till innehåll

Elos mini system alternativt annat nano?


maltemus

Rekommenderade inlägg

Kollat runt lite. Triton har dessa, men jag vill nog gärna jämföra priset då det inte direkt var billigt.

Mailade elos som hänvisar till Dogman i Sverige som hänvisar till "beställ i butik".

Finns de billigare i tyskland/Italien kanske? Förslag på butiker.

Alternativt annat trevligt nanosystem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Triton har bra priser och bra utbud, de ska dom ha beröm för.

Finns så mycket affärer inom denna hobby som tar ut ockerpriser och som säljer skit produkter till orimliga priser.

Köper du av dem så kan du få hjälp om något krånglar och det kan bli lite jobbigt om du beställer från Italien eller Tyskland.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

RSM 130 kanske? Har dock hört att vissa saker (tempen, ljudet, underdimetionerad skummare) är eller har varit PITA på rsm för vissa här på guiden. När jag hade rsm moddade jag skummaren ganska kraftigt för att få ut något utav den överhuvudtaget. Resten fungerade bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kollat runt lite. Triton har dessa, men jag vill nog gärna jämföra priset då det inte direkt var billigt.

Mailade elos som hänvisar till Dogman i Sverige som hänvisar till "beställ i butik".

Finns de billigare i tyskland/Italien kanske? Förslag på butiker.

Alternativt annat trevligt nanosystem.

om du tycker priset är i överkant så får du tänka på att det ingår väl en LEDlampa i priset.

tror inte att det finns på några andra nanon ute på marknaden just nu.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...