maltemus Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Instruktionen jag fick med var på tyska.Provade knåda degen och använde ganska lite till några fraggar, 2 dagar senare hade alla 3 släppt. Citera
lionfish Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Man måste blanda ingredienser väldigt bra och täcka sidor av en frag också så att det rör sig inte. Det räcker inte med bara en liten fläck av klistret. Fragen måste sitta i det. Det är bra att båda fragen och den andra till vad man sätter fast är torkade.Vilken korall fragade du?Mvh Piotr Citera
amatören Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Det limmet är lite dumt....mitt ramlade alltid ner oxå men när jag limmade det över vattnet så gick det..bättre Citera
maltemus Postat 18 juli 2009 Författare Postat 18 juli 2009 Blanda? Ska det gröna och grå klibbet blandas eller hur fungerar det? Citera
amatören Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Blanda? Ska det gröna och grå klibbet blandas eller hur fungerar det?mitt är grönt och rött....och ja det är två komponets lim så det är en fördel att det blandas Citera
Norgren Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Ta 1cm av båda färgerna typ. Ta sedan en av varje och gnid mellan fingrarna så du får två långa korvar, dessa tvinnar du ihop ordentligt. Gnid det sedan till en ny lång korv, tvinna, ny korv tvinna. När du inte ser någon av färgerna utan en lätt rosa så är det bara att köra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.