*LN* Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 Hej jag är ny här på forumet och har inte fått kläm på hur man skickar/svarar på privata meddelandenJag har fått ett privat med. som jag nu tre gånger har försökt att svara på utan att det funkar.Har provat att trycka på knappen "svara" utan att det funkar.Har även provat rutan "snabbsvar" sen "skicka inlägg" o det funkar inte det heller.vad gör jag för fel?????? Citera
stigigemla Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 Prova med att uppdatera i webläsaren. Det är mycket möjligt att du skickat fyra svar.Kolla din utkorg för PM:n. Välkommen till Guiden förresten. Kul med en Växjöbo till. Citera
*LN* Postat 28 juli 2009 Författare Postat 28 juli 2009 Tack Stig för tipsen, ska kolla det. Ja har hört mycket gott om dig. Håller just nu på med sötvatten o vill läsa in grunderna för ett ev. framtida projekt.Ja har några kar igång och just avslutat ett 2400 liters Tanganyikabyggehttp://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=58439tråden är lite för lång men på sidan 37 finns lite bilder. Ja i hela tråden finns det bilder här o där./larry Citera
amatören Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 snyggt kar...hade gjort sig super som salt.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.