a.nilson Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Rio skummaren kan jag inte rekommendera, skräp... jag har en... den bara jävlas.Min rio skummare funkar kanon. Vet att Bengan gjort gång på 2st. Vill nog inte påstå att det är en jättebra skummare men min funkar helt ok.
-=Mr_B=- Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Vet att Bengan gjort gång på 2st.Förlåt. Gjort vad sa du?B!
a.nilson Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Förlåt. Gjort vad sa du?B!Lyckats köra slut på dom. (förbruka) första gick på garanti.
Trilobite Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 En pet-box, en skrivbordslampa och några räkor från kusten. Kostnad ett par hundralappar.Om man bor vid västkusten har man det bra förspänt.
sunkmupp Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 köpte "polackakvarium" 60 liters med pump och doppvärmare för ca 500kr på djuraffären, begagnat köpte ja en lite vassare pump, skummare med luftpump och levande sten för 400kr om jag kommer ihåg rätt. och nu har 2 ocelaris fiskar samt några mjukoraller.akvariumet har varit igång i 5 månader snart och allt funkar perfekt! så mitt tips är att köpa begagnat =)
Rekommenderade inlägg