teggner Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 jag och flickan planerar en jordenrunttripp om ca 1½år och då vill man ju se det bästa av det bästa, vart i världen tror ni man hittar den bästa snorklingen? är det i Hurgadha? Citera
nmelander Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jag har inte varit i Hurgada. Men har dykt och snorklat i Thailand, Malaysia och Bali.Jag kan rekomendera alla tre.Dök bla med valhaj utanför Koh Tao i Thailand det var "stort"....På Bali dök vi vid ett Amerikanskt skepp som torpederats utav Japanerna, men som idag är ett stort rev. Det var också ett minne för livet. Citera
mr cheezy Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 personligen tycker jag att dykningen/snorkligen va mycket bättre i rödahavet "ovasätt var jag vatt" än i thailand.. Citera
teggner Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 har snorklat utanför borneo och det var riktigt häftigt men jag tror att det kan bli så mycket bättre.är stora barriärrevet någonting att ha? Citera
Laggeman Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Har inte varit i Röda havet så kan tyvärr inte jämföra mot de ställen jag varit på. När vi var på Maldiverna förra våren hade vi väldigt bra snorkelvatten. Även i Thailand har det varit extremt bra. Bilder från mina resor hittar du här:http://www.laggeman.nu/Bildarkivet Citera
teggner Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 wow! så träffade du på min favorit ocksåmen är thailand bra när det gäller snorkling också? tror inte tjejen vågar ge sig ut på djupt vatten nämligen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.