svedalaciklid Postat 19 augusti 2009 Författare Postat 19 augusti 2009 tänkte imed jag vill borra i karet Citera
rickard598 Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 samma där, bara inte borra för nära kanter. Citera
_Manne_ Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 ta minst 10-12 cm in i karet , och tänk på hur karet kommer på ställningen under så det passar in där med och inte landar rakt i en regel.mvh manne Citera
Ricke Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 Höjden på karet har sin charm tycker jag visst lite bökigare med korta armar men klart snyggare Citera
_Manne_ Postat 19 augusti 2009 Postat 19 augusti 2009 Höjden på karet har sin charm tycker jag visst lite bökigare med korta armar men klart snyggare håller helt med ricke, tyckr också att runt 60 är perfekt för intrycket.. sen att det är lite jobbigare, det får man tåla. Citera
svedalaciklid Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 nu e nya karet inne o på plats bara en massa rengöring och provkörning av systemet med sump o så ,så jag vet att det funkar som det ska och utan läckor .... sen ska resten monteras ihopa Citera
svedalaciklid Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 inte mycket att titta på hehe allt nerskruvat och storarummet i världens kaos med grejer överallt Citera
svedalaciklid Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 ska köpa dammduk o lägga i sumpskåpet så man kan slabba ner där utan det gör nåt , har så jag kan sätta kant upp till 5cm typ perfekt så vattenvarnaren där så lär det tjuta om det skulle hända nåt förfärligt Citera
svedalaciklid Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 ett litet nätt 600 liters med sumpkar och osmosvattenpåfyllningkar Citera
svedalaciklid Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 rengjort framruta och botten och ställt i flödet ner isumpen och pumpen som pumpar runt vattnet så det e samma volym i karet hela tiden även ställt in så om pumpen stannar så rymmer sumpen det vatten som går ner i den.....nu ska jag tömma karet igen och sätta ihopa de sista och osmos går för fullt på toa en 25 liters dunk klar och nästa på g Citera
Patrik Steen Postat 22 augusti 2009 Postat 22 augusti 2009 Spännande detta ju...får man vara ofin och fråga vad du fick ge för rubbet? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.