thomas5547 Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Undrar om man kan koppla in 2 st pH mätare på en IKS Aquastar?Se bägge mätvärden i displayen?Tänkte koppla in två elektroder, med två moduler. Citera
kjell Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Hej! Det går bra.Jag har en givare i sumpen och den andra i kalkreaktorn.Koppla in modulerna efter varandra i tex sensor 2 och 3,då ser du bägge värderna i displayen.Mvh Kjell Citera
mortenN Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Det går bra på nyere versioner, men var et problem på "gamle" versioner av IKS. Jeg husker ikke hvilket versionsnummer som er ny eller gammel modell. IKS hadde et viktig oppdatering for noen år siden som fikset på noen funksjoner og samtidig fikk orden på sofwaren slik at man blant annet kan bruke to Ph prober samtidig. Sjekk ut vilken versionnr. du har hvis du har kjøpt IKSën brukt slik at du ikke er sikker på alder. Har du kjøpt den ny i senere tid skal det ikke være noe problem.-Morten- Citera
wrang Postat 22 augusti 2009 Postat 22 augusti 2009 Ja det går med 2st proberMen inte 2st redox prober i samma kar.Det går bra på nyere versioner, men var et problem på "gamle" versioner av IKS. Jeg husker ikke hvilket versionsnummer som er ny eller gammel modell. IKS hadde et viktig oppdatering for noen år siden som fikset på noen funksjoner og samtidig fikk orden på sofwaren slik at man blant annet kan bruke to Ph prober samtidig. Sjekk ut vilken versionnr. du har hvis du har kjøpt IKSën brukt slik at du ikke er sikker på alder. Har du kjøpt den ny i senere tid skal det ikke være noe problem.-Morten-haha har IKS gjort nått nytt sedan 2005-04?? Citera
thomas5547 Postat 22 augusti 2009 Författare Postat 22 augusti 2009 Tack för era svar.. då ska jag beställa en till. =) Citera
mortenN Postat 22 augusti 2009 Postat 22 augusti 2009 Ja det går med 2st proberMen inte 2st redox prober i samma kar.haha har IKS gjort nått nytt sedan 2005-04?? Oppdateringen jeg snakker om er tilbake til ca år 2000....kanskje helt tilbake til det forrige årtusen!!! :skrattar: Citera
thomas5547 Postat 23 augusti 2009 Författare Postat 23 augusti 2009 haha.. ja, det är så sant.. =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.