Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Upptäckte igår kväll att salariasen har ätit alger på slimbakgrunden och samtidigt bitit bort små bitar av den, så nu är det vita kratrar i bakgrunden. Eller "färgavskav" kan jag väl kalla det.

Resultatet av att äta slimline bakgrund är att fisken dör. Slimline i hela magen.... Hittade Salariasen upp och ner när jag kom hem från jobbet.

Postat

Låter lite smått otroligt att den skulle kunna lossa bitar från BTN'en. Jag har själv hft både Salarias och olika kirurger som betat utan att det har lossnat bitar från den. Tycker själv också att den var extremt hård när jag arbetade i den jag hade.

Synd på din fisk!

Postat
Låter lite smått otroligt att den skulle kunna lossa bitar från BTN'en. Jag har själv hft både Salarias och olika kirurger som betat utan att det har lossnat bitar från den. Tycker själv också att den var extremt hård när jag arbetade i den jag hade.

Synd på din fisk!

Bakgrunden är inte BTN orginal. Men hård var den ändå. Men jag lägger upp lite bilder så får ni se vad den lille gynnaren hann med, såg det själv när han "betade" av bakgrunden.

Tycker också det var tråkigt för den var en favorit i karet. :ledsen:.

post-4641-14468918254737_thumb.jpg

post-4641-14468918255047_thumb.jpg

post-4641-14468918255366_thumb.jpg

Postat

Jag har btn original, ingen salarias, men däremot eremiter som klättrar på väggen och bryter loss bitar stundom.. fast de är inte alls lika bra som din salarias..

Postat
Jag har btn original, ingen salarias, men däremot eremiter som klättrar på väggen och bryter loss bitar stundom.. fast de är inte alls lika bra som din salarias..

Akta så de inte käkar det bara...verkar hådesmält dessvärre.

• 1 månad senare...
  • Skapa Ny...