Gå till innehåll

hur göra med ls?


svedalaciklid

Rekommenderade inlägg

när du redan startat upp den kan du köpa redan inkörd sten så får du inga toppar. men om du skall köra igång det är ett tips att köpa död levande sten å en del porös sten så blir det billigare i början och du får mycket mer. detta är vill säga att du köpar levande sten också så du får det levande så de kan flytta in i den döda stenen också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

billigare där? e bara lite tråkigt att transportera ,broavgiften äter väl upp det som gör det lönt att köra över

Jag köpte för ~80SEK/kg Köper du ett stort antal kg blir broavgiten liten om du har BroBizz. 400:- t/t + soppan men det går på resekontot-bil-

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

köpt en 5 kg ny levande sten idag ska jag låta lyset vara av tills jag fyllt på med mera senare eller man kan börja smått att ha tänt fast det e så lite till ett 600 liters?

är karet inkört? om inte låt det var av tills det är inkört ordentligt. om det är inkört så är det ingen fara att ha ljuset på fast sen har man inget mer än sten i det så spelar det inte så jätte stor roll att ha på ljuset

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fan vad bra ni skåningar har det. Ni har en massa affärer och sen har ni även danskarna. Vi har 4 ställen med saltvatten inom en normal bilfärd. Har inget emot att åka till lerum eller kungsbacka. tar inte så särskilt lång tid när man kör som en biltjuv hehe men jag gör nog inte så många fler trippar till lomma. tog lite väl lång tid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...