hedghog Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Var just och skaffade lite tillökning till clownhotellet med bla en Fungia. När jag kom hem och började droppa in dem så såg jag att fungian låg "face-down" i påsen och att den delat sig, eller iaf håller på, och det sitter en mindre skiva under den större...Jag såg inte detta alls i affären, och undrar nu om jag ska placera den som den låg i visningsburken. Kommer den lilla skivan att överleva utan ljus iom att den sitter på undersidan ?!? Eller reder den ut detta iom att jag läst att de kan flytta på sig för egen maskin?Bifogar en bild när de fortfarande är i påsen och den stora skiva ligger face-down... Citera
hedghog Postat 25 augusti 2009 Författare Postat 25 augusti 2009 Lite closeups. Det ser verkligen ut som om de växer ur "samma" skelett... Citera
milk Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 skulle låta den ligga med den lilla under sig som i butiken, den sköter säkert det där själv och känner av. den kommer säkert växa ut från sidan och sedan lämna "mamman" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.