Guest Marcus Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Är det någon som vet var man kan köpa en bra och billig UV?Jag har ett 200L kar... Citera
wrang Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 jag tycker att Deltec UV-C T5 Sterilisator 10w ( Upp till 500 l ).Kolla på menyn Länkar så hittar du diverse webbshopar och affärer att gjämför priser Har diskuterats innan om damm UVC eller inte men jag tycker att du skall sattsa på ett UV-C gjort för Saltvatten. Det skilljer lite granna i byggnationen mellan Damm och saltvatten. Men är du mer intresserad av vad som sagts om detta så sök i forumet.<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><T><TR><TD class=listline2 colSpan=3></TD></TR><TR><TD class=listline2 width=320></TD></TR></T></TABLE> Citera
thomas5547 Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Annars finns DeBarry.. dom är bra.. ska vara bland dom bästa på marknaden.. Eller som jag kör med nu.. LifeGards.. Citera
thore kjellberg Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Jag och de flesta i Trestadsområdet har mycket positiva erfarenheter med uv-anläggning från http://www.hw-wiegandt.de/Englisch/UV-Gerate/uv-gerate.htmlDe skilljer sej från andra tillverkare med att den har en tre mm spalt mellan vattnet och uv-röret. Detta gör att parasiterna dör och inte bara blir solbrända...... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.