Ted-m Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Hej kära Ume saltisar.Jag skall upp och våldgästa umeå helgen 16-18okt eller det är mer tjejen som skall dit men eftersom hon saknar körkort följer jag med.Jag kommer troligast vara på hotellet och softa eftersom hon skall vara på en kurs på lördag och söndag.Jag ringde och prata med Görgen på Aquawherehouse och jag skulle få komma dit och handla innan jag åkte hem på söndag.Undrar om det finns en eller annan saltis man får komma och hälsa på och prata hobby med under helgen medans tjejen är på kurs.Ni som är intreserad av att få besök av en trevlig Sundsvallsbo (Ja vi finns) kan kontakta mig genom medelande här eller på mail ted.molin@hotmail.com .Ha en trevlig helg så länge.MVH.Ted Citera
blaze Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 vi har ju snackat om en träff snart så vi skulle ju kunna ta den då när du är här så får du träffa alla umeå saltisar om du är sugen? Citera
Ted-m Postat 19 september 2009 Författare Postat 19 september 2009 Ofcorse en träff med alla skulle inte vara fel och självklart ska jag besöka dig Jörgen ;P Citera
blaze Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 vi kanske ska ta första träffen den helgen hos dig då jörgen så tar vi hos mig senare?? Citera
Ted-m Postat 26 september 2009 Författare Postat 26 september 2009 Jo som sagt allt är av intresse för mig eftersom jag kallar mig nybörjare.Jag fick tag i en bärbar dator så jag kommer kunna se medelanden jag även får in den helgen.Tid på dygnet spelar ingen större roll.Har ni även koraller eller annat till salu så skulle det vart kanon då jag har 350 literskar att fylla.Mitt telenr är 0730475952 om medelande känns lite operssonligt.MVH .Ted Citera
blaze Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 vi kanske skulle hålla en träff nästa helg då?? Citera
Ted-m Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Ok för mig.Ni får ta och hitta på en tid och plats.Sen om den skall vara hos Jörgen måste vi nog fråga han ;PNå vad säger du jörgen? Citera
blaze Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Ok för mig.Ni får ta och hitta på en tid och plats.Sen om den skall vara hos Jörgen måste vi nog fråga han ;PNå vad säger du jörgen?jörgen va inte så sugen, han ville få ordnig på saker bättre, de vill iof jag me men ingen verkar ju va sugen på hålla en träff så jag kanske får lov att offra mig för hobbyns skull hehe, ska bara kolla av me regeringen så inget är uppbokat den söndagen så återkommer jag sen så ser vi. Citera
Ted-m Postat 8 oktober 2009 Författare Postat 8 oktober 2009 OK behöver ju ite bli en storträff utan jag kanske bara kan komma förbi ett par timmar jag har ju 2 dar på mig. Citera
Jurgonh Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Du är som sagt hemskt välkommen hit och surra lite men jag vill inte hålla i nån formell akvarieträff för stans akvarister förens jag får till mitt kar någotsånär... men som sagt du kan ju alltid svänga förbi här på en kaffe så klart! =) Citera
Ted-m Postat 9 oktober 2009 Författare Postat 9 oktober 2009 Jo det kommer jag och om johnny är hemma lördag eller söndag kommer jag förbi där med om jag blir inbjuden. Citera
blaze Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Jo det kommer jag och om johnny är hemma lördag eller söndag kommer jag förbi där med om jag blir inbjuden.på sönda passar det mig bäst så då är du välkommen sen säger jag väll som jörgen att jag inte är så sugen på en större träff riktigt än men dom somvill komma hit nästa sönda är välkommna. Citera
Ted-m Postat 16 oktober 2009 Författare Postat 16 oktober 2009 Tjena sitter nu på scandic syd och surfar lite.Det är ingen av er som vill ha besök under lördagen?Jag försöker få tag på Jörgen på aquawherehouse eftersom tele nr inte funkar nu när han byter operatör.Om ni vill kan ni ringa mig Johnny,Jörgen eller annan på nr 0730475952 Citera
blaze Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Tjena sitter nu på scandic syd och surfar lite.Det är ingen av er som vill ha besök under lördagen?Jag försöker få tag på Jörgen på aquawherehouse eftersom tele nr inte funkar nu när han byter operatör.Om ni vill kan ni ringa mig Johnny,Jörgen eller annan på nr 0730475952idag är det lite fullt upp för mig somdet ser ut tyvär men blir det ändring på de så hör jag av mig.du får fördriva tiden me att knalla runt på vår stads gator o besöka våra 2 akvariebutiker i centrum, djurmagazinet (vid E4an) har iaf ett clown hotel me 2 clowner, en anemon och en räka + en del LS täkt av alger Citera
Ted-m Postat 17 oktober 2009 Författare Postat 17 oktober 2009 Jag såg att arken låg en promenad här ifrån ;P Citera
Ted-m Postat 19 oktober 2009 Författare Postat 19 oktober 2009 Tack för att jag fick komma förbi Jörgen och Johnny.Jag lova lägga upp et par bilder.Dessa har min tjej redigerat lite då kvaliten på min phototagning inte var den bästa hadde fel instälning på kameran Bild 1 är från Jörgen på hanns clownbild 2 och 3 är från Johnny och 2 av hanns fraggar som var grymmaBild 3 är nyköpta fröknar som kommer från Jörgen på aquawherehouse synd så hadde han ett missöde så mycket hadde gått bort för han men man handla för 1500 ialf.Kvitto från aquawherehouse1 pepparmintsräka3 frökenfiskar1 S,hystrix1 pavona sp grön1 grön tjärnpolyp1 calustrea furcata grön1 ricordea florida orange/blå Citera
Laggeman Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Fröknarna är snygga!Hur beter de sig emot de andra fiskarna? Citera
blaze Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 härligt att det blev en del inköp för dig!!du får säga till nästa gång du kommer upp o då kanske man är lite piggare i skallen haha + att vi kanske kan slänga lite fraggar mellan varran då. Citera
Ted-m Postat 19 oktober 2009 Författare Postat 19 oktober 2009 Jo tack för fraggen by the way.Vad va det den hette var det en kaktus någonting?Jo frönarna är snälla mot alla dom andra 6 stycken invånarna jag hadde sen tidigare ;PDom går med 4 clowner 1salaris och 1 dvärgabborre Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.