Gå till innehåll

Umeå 16-18 Okt


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Hej kära Ume saltisar.

Jag skall upp och våldgästa umeå helgen 16-18okt eller det är mer tjejen som skall dit men eftersom hon saknar körkort följer jag med.

Jag kommer troligast vara på hotellet och softa eftersom hon skall vara på en kurs på lördag och söndag.

Jag ringde och prata med Görgen på Aquawherehouse och jag skulle få komma dit och handla innan jag åkte hem på söndag.

Undrar om det finns en eller annan saltis man får komma och hälsa på och prata hobby med under helgen medans tjejen är på kurs.

Ni som är intreserad av att få besök av en trevlig Sundsvallsbo (Ja vi finns) kan kontakta mig genom medelande här eller på mail ted.molin@hotmail.com .

Ha en trevlig helg så länge.

MVH.Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo som sagt allt är av intresse för mig eftersom jag kallar mig nybörjare.

Jag fick tag i en bärbar dator så jag kommer kunna se medelanden jag även får in den helgen.Tid på dygnet spelar ingen större roll.

Har ni även koraller eller annat till salu så skulle det vart kanon då jag har 350 literskar att fylla.

Mitt telenr är 0730475952 om medelande känns lite operssonligt.

MVH .Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Ok för mig.

Ni får ta och hitta på en tid och plats.

Sen om den skall vara hos Jörgen måste vi nog fråga han ;P

Nå vad säger du jörgen?

jörgen va inte så sugen, han ville få ordnig på saker bättre, de vill iof jag me men ingen verkar ju va sugen på hålla en träff så jag kanske får lov att offra mig för hobbyns skull hehe, ska bara kolla av me regeringen så inget är uppbokat den söndagen så återkommer jag sen så ser vi.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du är som sagt hemskt välkommen hit och surra lite men jag vill inte hålla i nån formell akvarieträff för stans akvarister förens jag får till mitt kar någotsånär... men som sagt du kan ju alltid svänga förbi här på en kaffe så klart! =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det kommer jag och om johnny är hemma lördag eller söndag kommer jag förbi där med om jag blir inbjuden.

på sönda passar det mig bäst så då är du välkommen sen säger jag väll som jörgen att jag inte är så sugen på en större träff riktigt än men dom somvill komma hit nästa sönda är välkommna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena sitter nu på scandic syd och surfar lite.

Det är ingen av er som vill ha besök under lördagen?

Jag försöker få tag på Jörgen på aquawherehouse eftersom tele nr inte funkar nu när han byter operatör.

Om ni vill kan ni ringa mig Johnny,Jörgen eller annan på nr 0730475952

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena sitter nu på scandic syd och surfar lite.

Det är ingen av er som vill ha besök under lördagen?

Jag försöker få tag på Jörgen på aquawherehouse eftersom tele nr inte funkar nu när han byter operatör.

Om ni vill kan ni ringa mig Johnny,Jörgen eller annan på nr 0730475952

idag är det lite fullt upp för mig somdet ser ut tyvär men blir det ändring på de så hör jag av mig.

du får fördriva tiden me att knalla runt på vår stads gator o besöka våra 2 akvariebutiker i centrum, djurmagazinet (vid E4an) har iaf ett clown hotel me 2 clowner, en anemon och en räka + en del LS täkt av alger ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för att jag fick komma förbi Jörgen och Johnny.Jag lova lägga upp et par bilder.Dessa har min tjej redigerat lite då kvaliten på min phototagning inte var den bästa hadde fel instälning på kameran ;)

Bild 1 är från Jörgen på hanns clown

bild 2 och 3 är från Johnny och 2 av hanns fraggar som var grymma

Bild 3 är nyköpta fröknar som kommer från Jörgen på aquawherehouse synd så hadde han ett missöde så mycket hadde gått bort för han men man handla för 1500 ialf.

Kvitto från aquawherehouse

1 pepparmintsräka

3 frökenfiskar

1 S,hystrix

1 pavona sp grön

1 grön tjärnpolyp

1 calustrea furcata grön

1 ricordea florida orange/blå

post-4307-14468918314011_thumb.jpg

post-4307-14468918314113_thumb.jpg

post-4307-14468918314201_thumb.jpg

post-4307-14468918314311_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...