peppelito Postat 26 september 2009 Dela Postat 26 september 2009 Tänkte bara höra om det är någon mer än mig som testat detta! Har bara kört ett par doser och kan bara säga att vattnet blir mycket klarare, men det finns inte så mycket fakta om det på nätet, är det nån annan som testat? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bubblabrud Postat 28 september 2009 Dela Postat 28 september 2009 Tror det är det som en kompis till mig har använt med samma resultat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 september 2009 Dela Postat 29 september 2009 Camilla, det finns en annan produkt som heter Easy-life, det är inte den du tänker på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norgren Postat 29 september 2009 Dela Postat 29 september 2009 Den här kör jag lite då och då i förebyggande syfte.Väldigt intressant teknik. Har gjort under på sjöar och vattendrag i staterna tydligenLite info på danska http://www.avifauna.dk/evolution-happy-life-flydende-filtermedium-500ml-p-11734.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nano75 Postat 29 september 2009 Dela Postat 29 september 2009 Easylife och Happy Life är sak samma. Happy Life är bara mer koncentrerad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.