Nano75 Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Hej. Jag bor i Danmark och skall till Stockholm i nästa vecka. Här tänkta jag att besöka några bra "saltvattens-affärer". Kunde vara kul att se vad affärena har att bjuda på i förhållande till här i Danmark. Är det någon som har några förslag till vilken affär man bär besöka?Mvh. Peter Citera
OskarW Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Triton akvarium i täby strax norr om stockholm är definitivt värt ett besök. Citera
reo31 Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Akvarieleasing eller som det heter numera Akvarium Stockholm i Sundbyberg Citera
milk Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 länge sen jag var på akvarielagret i bromma men de har en del saltvattensakvrium. bromma zoo marknad ligger rätt nära akvarieleasing men där måste du vara påläst själv. var där igår och då frågade en kille någon som jobbade där vad korallerna kostade, 395;-. ska då tilläggas att det var skelett från döda oranga solkoraller som bara låg där. Citera
Nano75 Postat 28 september 2009 Författare Postat 28 september 2009 länge sen jag var på akvarielagret i bromma men de har en del saltvattensakvrium. bromma zoo marknad ligger rätt nära akvarieleasing men där måste du vara påläst själv. var där igår och då frågade en kille någon som jobbade där vad korallerna kostade, 395;-. ska då tilläggas att det var skelett från döda oranga solkoraller som bara låg där.He he, låter lite halvdyrt för en död TubastreaMen tack för alla svar, det ser trots allt ut som om det finns några affärer man kan besöka. Citera
milk Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 absolut gör det det :-) triton och akvarieleasing är väl de som är de bästa enligt mig :-) Citera
milk Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 saken med bromma zoo att de annars har väldigt bra priser på fisk osv men kanske ingen vidare vatten kvalite så man får vara försiktig. Citera
Nano75 Postat 28 september 2009 Författare Postat 28 september 2009 Vart har dom mest tilbehör till Saltvattensakvarier, altså skummare osv? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.