Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hej.

Jag bor i Danmark och skall till Stockholm i nästa vecka. Här tänkta jag att besöka några bra "saltvattens-affärer". Kunde vara kul att se vad affärena har att bjuda på i förhållande till här i Danmark. Är det någon som har några förslag till vilken affär man bär besöka?

Mvh. Peter

Postat

Triton akvarium i täby strax norr om stockholm är definitivt värt ett besök.

Postat

Akvarieleasing eller som det heter numera Akvarium Stockholm i Sundbyberg

Postat

länge sen jag var på akvarielagret i bromma men de har en del saltvattensakvrium. bromma zoo marknad ligger rätt nära akvarieleasing men där måste du vara påläst själv. var där igår och då frågade en kille någon som jobbade där vad korallerna kostade, 395;-. ska då tilläggas att det var skelett från döda oranga solkoraller som bara låg där.

Postat
  • Författare
länge sen jag var på akvarielagret i bromma men de har en del saltvattensakvrium. bromma zoo marknad ligger rätt nära akvarieleasing men där måste du vara påläst själv. var där igår och då frågade en kille någon som jobbade där vad korallerna kostade, 395;-. ska då tilläggas att det var skelett från döda oranga solkoraller som bara låg där.

He he, låter lite halvdyrt för en död Tubastrea

Men tack för alla svar, det ser trots allt ut som om det finns några affärer man kan besöka.

Postat

absolut gör det det :-) triton och akvarieleasing är väl de som är de bästa enligt mig :-)

Postat

saken med bromma zoo att de annars har väldigt bra priser på fisk osv men kanske ingen vidare vatten kvalite så man får vara försiktig.

Postat
  • Författare

Vart har dom mest tilbehör till Saltvattensakvarier, altså skummare osv?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.