Gå till innehåll

Skummare till clownhotell - Vilken?


hazz

Rekommenderade inlägg

ok tackar!! är den av samma konstruktion som den som sitter i med pumpen på ena sidan om väggen och skummarkoppen på andra?

Nej, pumpen sitter under cylindern så jag gjorde så att jag plockade bort den gamla skummaren och lät pumpen från den sitta kvar i första facket (till höger sett framifrån akv) och sen satte jag ner en Boyu WG 310 i facket bredvid (andra sett från höger framifrån akv). Den ser ut som en cylinder.

Jag köpte min via e-bay. Det tog ca en v. o kostade under 200 kr totalt så jag är nöjd. Jag har satt dit en längre slang för syretillförsel bara.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, pumpen sitter under cylindern så jag gjorde så att jag plockade bort den gamla skummaren och lät pumpen från den sitta kvar i första facket (till höger sett framifrån akv) och sen satte jag ner en Boyu WG 310 i facket bredvid (andra sett från höger framifrån akv). Den ser ut som en cylinder.

Jag köpte min via e-bay. Det tog ca en v. o kostade under 200 kr totalt så jag är nöjd. Jag har satt dit en längre slang för syretillförsel bara.

Hmm jag kör eller försöker köra en rio nano skimmer på mitt men är intresserad av en boyu i stället ,du har möjligtvis inte en länk plats där du köpte din ? under 200 :- med frakt & allt är ju super billigt!

mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sök på ebay.com på BOYU Aquarium 150L/H Protein Skimmer with Pump WG310 så finns det en där. Jag fick min därifrån. Dock var frakten fri när jag beställde min men det är väl bara räkna o jämföra med svenska priser för det har jag inte gjort nu. Lycka till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sök på ebay.com på BOYU Aquarium 150L/H Protein Skimmer with Pump WG310 så finns det en där. Jag fick min därifrån. Dock var frakten fri när jag beställde min men det är väl bara räkna o jämföra med svenska priser för det har jag inte gjort nu. Lycka till.

Okey tack ska jag göra !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
http://www.fish-street.com

De har Bouy wg 310. Det är bara söka på det så kommer den upp. lycka till.

tack jo vi har hittat den sidan & gjort en test beställning ,har inte fått något än dock men det va bara 2 v sedan .så under tiden har jag köpt en resun sk-o5 för 200:- en riktigt bra liten skummare som gör sitt jobb simpel & bra .man får ju inte begära för mycket av dessa billiga skummare. men som sagt tack för tipset !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...