rickard81 Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 Jättefina färger! ta lite fler bilder! Tackar ska försöka ta lite bilder till helgen.Igår blev de lite fiskinköp, men inte så många jag ville då de ej fanns fler men de blev en Amphiprion chrysogaster samt så utöka jag anthiasstimmet med ytterligare en.
Jonas Am Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Tjusigt!Hur gick det med cyanon? Gjorde du någon mer mörkläggning?
rickard81 Postat 1 februari 2010 Författare Postat 1 februari 2010 Tjusigt!Hur gick det med cyanon? Gjorde du någon mer mörkläggning? De gick bra med cyanon då den är puts veck nu. Jag körde ju som sagt med två dagars mörkläggning först men då försvann ju inte all cyano. Så efter två dagar med lyset på så gjorde jag en mörkläggning i tre dagar och nu är den som sagt helt borta.De enda negativa var att en grön flakväxande montipora strök med men den var inte så stor så de kan jag leva med.
rickard81 Postat 10 april 2010 Författare Postat 10 april 2010 Var ett tag sen man uppdatera denna tråd men nu ska de börja hända grejer då man fått jobb igen så man kan spendera lite mer på burken.Jag börja med en ommöblering vart ganska nöjd ska göra några justeringar imorgon sen ska jag försöka ta nåt foto också.Ska byta ut mina klumpiga streampumpar till nåt mindre, har ej bestämt vilka än dock.
rickard81 Postat 22 april 2010 Författare Postat 22 april 2010 Tog kort på nya scapen och en fisk hamna på bild.Jag ska försöka bli av med lite mer sten i mitten innan jag är helt nöjd
rickard81 Postat 26 april 2010 Författare Postat 26 april 2010 Nice!! Härlig clownkirurg.Tack den är helt klart kungen i karet.
Rekommenderade inlägg