Patrik Steen Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 Vad är detta Joe's Juice som många nämner i mellanåt går det att köpa? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Vad är detta Joe's Juice som många nämner i mellanåt går det att köpa?Det är för att ta död på glasrosor. Man sprutar i det rosen så drar den ihop sig och död./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Steen Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 Det är för att ta död på glasrosor. Man sprutar i det rosen så drar den ihop sig och död./JohanI tidigare inlägg så nämnes det att det funkade även för Bubbelalger då dem kunde vissnas ner och bli vita,kan man köpa detta i affär eller är det egen blandning?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 I tidigare inlägg så nämnes det att det funkade även för Bubbelalger då dem kunde vissnas ner och bli vita,kan man köpa detta i affär eller är det egen blandning??Skall finnas att köpa på olika webshopar vad jag vet./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Steen Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 Skall finnas att köpa på olika webshopar vad jag vet./JohanOk tack:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasken Postat 26 oktober 2009 Dela Postat 26 oktober 2009 annars funkar det med mitraxkrabbor. Obs, tänk på att det är dock en krabba!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Steen Postat 26 oktober 2009 Författare Dela Postat 26 oktober 2009 Det har jag hört också men det verkar inte vara nån i Skåne för tillfälligt men om nån vet något/någon som vill bli av med en så hör gärna av er på PM Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 26 oktober 2009 Dela Postat 26 oktober 2009 Det gäller nog att bubbelalgerna är små och krabborna stora i så fall. Vi skaffade 2 mitrax som var ca 1-1½cm över skalet. Såg aldrig att någon av dom rörde några bubblor, och gjorde de det så var det nog de allra minsta algerna som strök med, men inget vi kan verifiera.Nu har jag inte sett någon av dom på över ett år, så troligen är de döda...eller så gömmer de sig bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.