Bygert Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Något förvånad ser jag en hel grupp med mjukisar, vart kom de ifrån? Jag har nog petat i nåt liknande men det var i så fall en och en bit ifrån där de slagit sig ner. Inte för att jag har några invändningar i och för si även om de kunde valt nåt annat ställe än vid framrutan men hur hamnade de där? Är det bitar som brutits loss och hamnat där eller är det nåt i stil med kvickrot?Släner med en bild på burkens stolthet, musslan, och helheten också. Jag vet att somliga är hysteriska för lite alger men det struntar väl jag i, jag kör mitt upplägg och då får det gärna växa lite av varje så länge det inte tar över helt. Citera
Laggeman Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ser ut som en Gorgonia jag har, den skjuter nya skott från basen. Citera
Bygert Postat 23 oktober 2009 Författare Postat 23 oktober 2009 Skulle ha varit en bild till, här är den...Skjuter skott från basen, jo det må så vara men ger sig de skotten sen ut på promenad eller hur hamnar de decimetervis isär? Citera
Laggeman Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Kan du ringa in moderkorallen med en färg och skotten med en annan, bara så vi är på samma nivå? Citera
Bygert Postat 23 oktober 2009 Författare Postat 23 oktober 2009 Röd - större sak, planterad på platsen, troligen men inte säkert samma som skotten.Blå - enstaka skott, en grupp och en ensam.Gul - flera sammanhängande skottGrön - ungefärlig plats där liknande sak platerats, inte kvar därHur som så växer de så det nästan syns, inte länge sen jag la märke till dem överhuvudtaget. Citera
Lasse Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag har något liknande, verkar som den släpper iväg några "armar" då och då. Har sett någon liten arm som dykt upp här och där. Min är en mjukkorall av sinulariatyp.MVH Lasse Citera
Ocikatten Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag hade Kenya-träd som släppte iväg grenar lite då och då. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.