Lassh Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Som det ser ut så kommer jag, men sätt mig på kanske listan Citera
Moose Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 Som det ser ut så kommer jag, men sätt mig på kanske listantrevligt. Kommer:MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PKanske kommer:VandalPeterGGDaTrucka irrblossMr. cheezywrang jupiterVeijo SLassh Citera
Moose Postat 8 november 2009 Författare Postat 8 november 2009 Kan meddela att jag nu har fraggat lite grand på en del koraller inför fraggträffen.bla kommer följande finnas.Acropora tumidaAcropora humilisAcropora milliporaMontipora digitata (röd)Montipora capricornis (grön)Montipora delicatula (brun)sen finns det ju säker några fler som går att fragga på vid intresse. Citera
Andreas N Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Hade vart så himla kul att komma på träffen moose, men tyvär så skall jag till Liseberg med min familj , svärföräldrar samt föräldrar jusst denna dag....... Bad timing helt enkelt för min del.Jag får hoppas att det funkar för min del vid ett annat tillfälle.Hoppas ni får en lyckad sammankomst.mvh Andreas Citera
mrmugg Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 sköj med en träff i göteborg. har kollat mitt lilla schema nu och jag slutar 11:00 efter ett 43 timmars pass på jobbet men vad gör det när man kan spana in ett kar.skriv upp mig på kommer listan Citera
Moose Postat 9 november 2009 Författare Postat 9 november 2009 Hade vart så himla kul att komma på träffen moose, men tyvär så skall jag till Liseberg med min familj , svärföräldrar samt föräldrar jusst denna dag....... Bad timing helt enkelt för min del.Jag får hoppas att det funkar för min del vid ett annat tillfälle.Hoppas ni får en lyckad sammankomst.mvh Andreastråkigt, men det går fler tåg.mrmugg är nu uppskriven.Kommer: 8MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PMrmuggKanske kommer: 9VandalPeterGGDaTrucka irrblossMr. cheezywrang jupiterVeijo SLassh Citera
Mr Harlequin Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Med gång avstånd så vore det jävligt dumt om man inte kom på en Salt träff! Räkna med mig:) Citera
Moose Postat 9 november 2009 Författare Postat 9 november 2009 Med gång avstånd så vore det jävligt dumt om man inte kom på en Salt träff! Räkna med mig:)trevligt, välkommen!Kommer: 9MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PMrmuggMr HarlequinKanske kommer: 9VandalPeterGGDaTrucka irrblossMr. cheezywrang jupiterVeijo SLassh Citera
PeterGG Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Hej Henrik. Nu kommer det snart att vara fullt i din lägenhet.. Men jag meddelar att jag kommer ( om det finns plats ) Citera
Veijo S Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Du kan flytta mig till kommer listan och jag tar med mig lite olika fraggar lite olika LPS olika storlekar samt färger. moose kolla på min tråd så tar jag me sådant du är intresserad av och det kan ndra ochså göra så skall jag se vad jag kan pussla ihopa. Citera
Moose Postat 9 november 2009 Författare Postat 9 november 2009 trevligt trevligtbörjar bli knökat nu =)men finns det hjärterum finns det stjärterum =DKommer: 11MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PMrmuggMr HarlequinPeterGGVeijo SKanske kommer: 7VandalDaTrucka irrblossMr. cheezywrang jupiterLassh Citera
DaTrucka Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 Flytta upp mig med på kommer listan, tar med lite fragg jag med.Om någon har rosa pocillopora eller sylopora (inte seriatopora) så är jag intresserad.Även acantastrea eller calustrea och liknande är av intresse. Citera
Moose Postat 10 november 2009 Författare Postat 10 november 2009 Flytta upp mig med på kommer listan, tar med lite fragg jag med.fixat! välkommen! Kommer: 12MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PMrmuggMr HarlequinPeterGGVeijo SDaTruckaKanske kommer: 6Vandal irrblossMr. cheezywrang jupiterLassh Citera
Moose Postat 17 november 2009 Författare Postat 17 november 2009 En liten karta inför träffen.Då vi har begränsade parkeringsmöjligheter hos mig så kommer här en karta över vart ni kan ställa er.Röda fältet med ett P i - Stora parkeringen vid tuve torg.Svartmålad linje - Visar vägen till parkeringen.Blåmålad linje - Visar vägen ifrån parkeringen till mig.Blå punkt - Här bor jag!övriga frågor kan ställas till mig via mail eller pm. Citera
Lassh Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 Du kan flytta både mig och vandal från kanske listan till att vi kommer. Citera
kimett Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 Kan man få en utmarkering av lämplig busshållplats med för oss utan bil? Citera
kalix Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 Inte för att jag känner någon, men skulle vara kul att lära är inne på vecka nr 3 efter uppstart nu så kan vara intressant, kanske kan komma hem med något då oxå hoppas det är ok att jag kommer annars får du säga till Citera
Moose Postat 17 november 2009 Författare Postat 17 november 2009 Inte för att jag känner någon, men skulle vara kul att lära är inne på vecka nr 3 efter uppstart nu så kan vara intressant, kanske kan komma hem med något då oxå hoppas det är ok att jag kommer annars får du säga till klart det är ok!Kommer: 15MoosepwinAhabkimettLändströmMorotMikael PMrmuggMr HarlequinPeterGGVeijo SDaTruckaVandalLasshkalix Kanske kommer: 4irrblossMr. cheezywrang jupiter Citera
Moose Postat 17 november 2009 Författare Postat 17 november 2009 Kan man få en utmarkering av lämplig busshållplats med för oss utan bil?Närmaste busshållplats är Tuve Centrum.Och den är precis. vid parkeringen. Citera
Moose Postat 17 november 2009 Författare Postat 17 november 2009 En liten karta inför träffen.Då vi har begränsade parkeringsmöjligheter hos mig så kommer här en karta över vart ni kan ställa er.Röda fältet med ett P i - Stora parkeringen vid tuve torg.Svartmålad linje - Visar vägen till parkeringen.Blåmålad linje - Visar vägen ifrån parkeringen till mig.Blå punkt - Här bor jag!övriga frågor kan ställas till mig via mail eller pm.gå tillbaka till sidan två för att se bilden! Citera
Moose Postat 18 november 2009 Författare Postat 18 november 2009 tyvärr måste jag nu vara så tråkig o säga att jag inte kan ta imot några fler gäster på fraggträffen.Jag hälsar de 14st som anmällt sig hjärtligt välkommna. Ni som mot förmodan skulle behöva lämna återbud hoppas jag medelar mig i tid. Citera
Vandal Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Nu börjar det närma sig! jag kommer ha med lite mjukkoraller och några skivor... är intresserad av LPS-fraggar och Chaetomorpha eller andra makroalger... så om nån har till övers så köper jag gärna lite =)Ses på Söndag /Petter Citera
Veijo S Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Planerna idag är att komma så imorgon skall jag börja fixa fraggar av olika eufyllior och sedan får ja se kan kanske skrapa ihopa lite spser ochså.Först och främst så vill jag byta men säljer ochså om någon är intresserad så klart. Citera
Moose Postat 4 december 2009 Författare Postat 4 december 2009 Tjosanmina fraggar har varit klara ett tag o har växt till sig bra. givetvis kan jag fragga lite mer vid eventuellt intresse. syns på söndag=) Citera
PeterGG Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Det här ska bli kul, Har precis uppgraderat akvarium och några koraller dog i flytten. Så jag är intresserad av att fylla på igen. Har tyvärr inga fraggar att ta med, Men vi syns imorn. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.