hazz Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Hej undrar om någon vet varför min acropora bara över natten blev vit från början så var den neon grön, Citera
Sunny Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Svårt att säga utan bild, men det låter som att korallen dött..ser du några polyper ute ?mvh,sunny Citera
hazz Postat 5 november 2009 Författare Postat 5 november 2009 nej men kan det gå så fort? vad kan va fel tro ? Citera
Sunny Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Joo det kan tyvvär det, det är svårt att säga vad det är utan att veta något om ditt akvarium... t.ex transport,snabba förändringar,överdosering etc etc svårt att spekulera utan fakta.så frågan är snarare, va tror du att det kan vara... ? Citera
nike83 Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 skriv lite om ta foto, skriv om karet, vad har du för värden etc....jag hade en elak sjöstjärna (liftare) som käkade upp en acropora för mig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.