Marwin Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 HejHar fått vitaprick och tänkte köra med Exodin men tyvärr så hittar jag inte papperet på hur man doserar, hur mycket, hur ofta och hur länge typ.Finns det någon vänlig människa som vet? Citera
Marwin Postat 20 november 2009 Författare Postat 20 november 2009 Det verka finnas många experter här på allt men inte detta. Citera
salta wille Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 (ändrat) Jag är ingen expert, men googlade fram detta exodininfo om dosering, men inte hur ofta. Ändrat 20 november 2009 av salta wille Citera
acuario Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Är inte för prick. Skulle inte våga i ett kar med lägre djur heller för den delen. Här kan du läsa lite http://www.ultimatereef.net/forums/showthread.php?t=218600 Citera
Marwin Postat 21 november 2009 Författare Postat 21 november 2009 Man får tacka för tips och länkar, googlat har jag också gjort och hittat det du hitta. Tack ändå.Dosering står på flaskan, sen står det på flaskan att man ska följa instruktionerna som följer med och det är där det vore kul och se vad det står. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.